aomt Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Spør på vegen av noen andre. Har aldri drevet med musikk, så eg har ikkje anelse selv. Om noen tar/gir musikk timer her, hvor mye betaler dere/tar betalt? Det gjelder piano og fiolin. Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Mine barn går på Barrattdue. Der koster enkelttimer i fiolin typisk 800,- for 60 min. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 16. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2020 NoPain74 skrev (2 timer siden): Mine barn går på Barrattdue. Der koster enkelttimer i fiolin typisk 800,- for 60 min. Takker! Vet du hvor mye det koster for privat-timer (utenfor skulen?) Lenke til kommentar
NoPain74 Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Nei, si det. Det minste vi har betalt er 200,- Vi betaler 500,- til en jente som er er veldig flink for å undervise en kvartett. På skolene betaler man ofte for et semester av gangen, så skal man ha mange timer kan man kanskje avtale en pakke? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Det er mange variablar. Særleg kompetansenivået på den som gir opplæring speler inn, samt om vedkommande livnærer seg på slik undervisning eller om det er rein hobbydrift. I motsetning til mange andre fagfolk så er musikkompetanse ofte noko ein har skaffa seg utan store studieutgifter, og ein har ofte lite faste utgifter med å kunne tilby sine tenester. Det gjer at prisen kan være litt lavare enn for andre fagfolk. Alt i alt kokar det ned til kva tida for undervisaren er verdt, og då er det stor forskjell på om undervisninga går utover tid som kunne vært brukt til anna arbeid, eller om ein berre selg fritida si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå