Dieselpower Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Heisan. Vet det er mange som har fått denne. " Datamaskinen er gjenopprettet etter en alvorlig feil " Så en gang at d gikk ann å slå av denne feilmeldingen. Men jeg husker ikke hvordan. Har prøvd åå bli kvitt meldingen ved å skifte drivere på alt mulig. Er d noen der ute som kan hjelpe? Espen Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) kan jo være mange grunner til at du får hardwarefeil.(eller software) hva er din hardware! og er det i spill eller,når får du krasj ? og hva står det i feilmeldingen din ! fortell oss mere. Endret 4. januar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Yoopey Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Prøv følgende: Høyreklikk på Min datamaskin -> Egenskaper -> Avansert. Der har du nederst en knapp som heter Feilrapportering. Trykk på Deaktiver Feilrapportering. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis slike ting blir svært plagsomme kan en jo like så godt formatere Går ofte like fort det som å prøve å finne ut hva som er galt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Les loggen og egenskaper til feilen i XP.... Min datamaskin>behandle> hendelsesliste> prog/system> røde markeringer>egenskaper.... Lenke til kommentar
Dieselpower Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Abit KTA 333 XP2000 512 Ram GF4Ti4200. ALt av drivere er de nyeste. I Hendelseslisten var d drøss m feil. Kilde: Service controll manager ? Blei ikke særlig klok av dette heller? Denne feilmeldinga dukket opp allerede ved clean install. Men den dukker opp hver gang maskinen startes nå. Lenke til kommentar
Dieselpower Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Feilmeldinga kommer ved oppstart av Xp. Trykker på "ikke send" men den kommer opp opptil 6-10 ganger før den gir seg. Like før maskina blir strøsand i oppkjørsla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå