Ninjaprinsesse Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Kan noen anbefale meg en god handsfree?😀 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Jabra har god kvalitet og lønner seg. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Det hadde jo vært en fordel å si hva du skal bruke den til 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Kjøp en bilspiller med bluetooth.. evnt. ny bil om du ikke har det Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) nomore skrev (20 timer siden): Det hadde jo vært en fordel å si hva du skal bruke den til Snakke uten å holde i telefonen... He,he, jeg tuller litt. Derfor skrev jeg bare Jabra, da har ulike varianter handsfree, om det er til å sette på solskjerm i bil eller noe å ha i øret eller på hodet. Det er en leverandør som har vist å lage stabile gode produkter. Er det til bil, så kan det være at eksisterende blåtann i bilen har blitt ustabil av ulike grunner, på mange biler er det ikke lenger lett å bare bytte ut en bilstereo, slik det var for 20 år siden. Endret 18. desember 2020 av plankeby 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) plankeby skrev (2 timer siden): Snakke uten å holde i telefonen... He,he, jeg tuller litt. Derfor skrev jeg bare Jabra, da har ulike varianter handsfree, om det er til å sette på solskjerm i bil eller noe å ha i øret eller på hodet. Det er en leverandør som har vist å lage stabile gode produkter. Er det til bil, så kan det være at eksisterende blåtann i bilen har blitt ustabil av ulike grunner, på mange biler er det ikke lenger lett å bare bytte ut en bilstereo, slik det var for 20 år siden. Men som du vet så er det stort spenn i bruksområder. Skal ts bruke dette til løping? Da er kanskje jabra sin enhet ment for solskjerm litt upraktisk? Skal den brukes på kontoret? Da ville det kanskje vært kjekt med noe som og kan kobles til pc samtidig? Jobber ts i et støyfullt miljø? Da er kanskje noen med støyfiltrering nødvendig. Eller kanskje til og med må en gå for Peltor hørselvern? Det er lenge siden tidlig 2000 tallet når jeg stod i kø for å få kjøpt Ericsson(og verdens) første kommersielle blåtann håndfri markedsført i Tomb Raider med Lara Croft løpe igjennom templer og sloss mot onde makter med verdens kuleste dings på øret. Da var det kun den. Nå er alternativene litt flere Endret 18. desember 2020 av nomore Feil navn Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 (endret) nomore skrev (11 timer siden): Men som du vet så er det stort spenn i bruksområder. Skal ts bruke dette til løping? Da er kanskje jabra sin enhet ment for solskjerm litt upraktisk? Skal den brukes på kontoret? Da ville det kanskje vært kjekt med noe som og kan kobles til pc samtidig? Jobber ts i et støyfullt miljø? Da er kanskje noen med støyfiltrering nødvendig. Eller kanskje til og med må en gå for Peltor hørselvern? Det er lenge siden tidlig 2000 tallet når jeg stod i kø for å få kjøpt Ericsson(og verdens) første kommersielle blåtann håndfri markedsført i Tomb Raider med Lara Croft løpe igjennom templer og sloss mot onde makter med verdens kuleste dings på øret. Da var det kun den. Nå er alternativene litt flere Aah.. Mimre. Solgte mobil og tilbehør på 90-tallet. Sony Ericsson lagde gode handsfri løsninger. Hvilket miljø osv produktet skal brukes i er noe som av og til glemmes nevnt, når folk spør om råd her inne. Noen starter tråder med kun en setning: Hva er den beste mikrofonen? Hvilken TV bør jeg velge? Gi oss litt mer info kjære trådstarter, da får du trolig mer respons her også. Endret 18. desember 2020 av plankeby 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 plankeby skrev (27 minutter siden): Gi oss litt mer info kjære trådstarter, da får du trolig mer respons her også. Prinsessa har nok glemt spørsmålet ho la inn her allerede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå