Deuce Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noen som vet om ett middel som jeg kan bruke til fjerning av kjølepasta fra cpu? Har tenkt på neglelakkfjerner. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 tror negllakkfjerner legger igjen rester. Bruk isopropanol Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Takk for svaret Enden! Lenke til kommentar
cof Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 CRC eletronikk rens eller hva det heter. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 CRC eletronikk rens eller hva det heter. Meget godt egnet Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 CRC eletronikk rens eller hva det heter. Meget godt egnet Problemet er at jeg setter inn cpu'en i kveld, og har ikke CRC elektronikk rens. Blei ikke så klok på isopropanol, vet du om et produkt som inneholder dette? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) kondensfjerner - koster ca 15 kr på din nærmeste bensinstasjon edit: legge til: kondensfjerner inneholder isopropanol, ja Endret 4. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Unnskyld min dumhet! Takk for svar! Da blir det nok en ordning. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 litt ot, men hvor får folk det fra at navnet mitt skrives med stor n? Til info så er hovedbestanddelsen i alle produkter nevnt hittil isopropanol Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 forresten, du kan også bruke rødsprit. det er kanskje større sansynlighet for at du har det i en eller annen bod eller grarasje.. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Fikk tak i kondensfjerner nå! Q-tips fint å bruke til å fjerne med sammen med isopropanol? Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det som er problemet er at kondensfjerner ikke er 100% isopropanol Ved bruk av kondensfjerner blir det lagt igjen et lite belegg ned fett, dette er ikke gunstig. Man burde bruke 100% ren isopropanol. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Fikk tak i kondensfjerner nå! Q-tips fint å bruke til å fjerne med sammen med isopropanol? Funka fint for meg iallefall. /me brukte Blå isopropanol (Arcus) fra ByggMix. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Svært raske til å svare på dette forumet! Takk for svar! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det står på flaska at den inneholder 60-100% isopropanol. (kondensfjerner) Har selv brukt det, og bruker det fortsatt...fjerner alt! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) alltd raske Macky: fjerner alt som var der, men legger igjen litt av seg selv Endret 4. januar 2004 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Til å fjerne det groveste kan du bare bruke litt papir/ q-tips eller noe lignende, det er for å få det _helt_ strøkent at isopropanolen kommer inn i bildet. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Takk, da har jeg blitt litt klokere i dag også da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå