torbjornhb Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Hei :) Fullstendig newbie på dette. Nettopp fått en pc (bestandig brukt Mac) og det dukker opp tilbud på Xbox Game Pass Ultimate i Microsoft Store. Er dette noe som kun kan benyttes dersom man eier en Xbox, eller kan det kjøpes og brukes på PC? Takker for alle svar :) Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 torbjornhb skrev (40 minutter siden): Hei Fullstendig newbie på dette. Nettopp fått en pc (bestandig brukt Mac) og det dukker opp tilbud på Xbox Game Pass Ultimate i Microsoft Store. Er dette noe som kun kan benyttes dersom man eier en Xbox, eller kan det kjøpes og brukes på PC? Takker for alle svar Kan brukes på pc også ja 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 KriZZ skrev (2 minutter siden): Kan brukes på pc også ja Aiii! Trenger jeg kun å kjøpe Game Pass? Ingen Xbox? Hvis det et tilfelle så er det jo nesten for bra 🙂 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 torbjornhb skrev (3 minutter siden): Aiii! Trenger jeg kun å kjøpe Game Pass? Ingen Xbox? Hvis det et tilfelle så er det jo nesten for bra 🙂 Trenger ikke xbox nei, PC med windows 10: https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass/pc-games 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 KriZZ skrev (1 minutt siden): Trenger ikke xbox nei, PC med windows 10: https://www.xbox.com/nb-NO/xbox-game-pass/pc-games Hjertelig takk 🤗 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Håper det går greit jeg "kupper" denne tråden men jeg betalte for Xbox Game Pass Ultimate på søndag men når jeg går inn i Microsoft Store fra Windows 10-maskinen virker det ikke som abonnementet er aktivt der. Trodde en av fordelene var at det skulle være aktivt på både Windows 10 og Xboxen. edit: Alt ble meget bedre med Xbox-appen på Windows 10 Endret 16. desember 2020 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå