goodtimez Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Har hatt den i 6 år men nesten ikke brukt, kjøpt hos bohus, rett etter garanti tiden gikk ut så begynte den å flasse. Skulle tro at jeg har helt noe væske som fikk den til å boble men det har jeg ikke. Tørker av støvet med våt klut that's it. Blir bare verre og verre. Det er en kjempe fin sofa, kanskje dere har noen ideer om hva som kan gjøres her? Takker for respons Endret 15. desember 2020 av goodtimez Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Tviler på at du får gjort noe, kan jo prøve å klage på den. Men burde ha gjort det før den var 5 år gammel, da det er lovfestet 5 års reklamasjonsrett. 1 Lenke til kommentar
graavik Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Det der kan umulig være skinn, men trolig kunstskinn. Kunstskinn har ofte lav holdbarhet og når sofaen tom. er utenfor 5 års grensen nå så er det nok liten vits i å klage. Eneste som kan gjøres er å trekke om sofaen på nytt, men tviler på at det er økonomisk forsvalig. Koster sikkert mer enn det sofaen kostet i utgangspunktet. 1 Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 13 minutes ago, freddy85 said: Tviler på at du får gjort noe, kan jo prøve å klage på den. Men burde ha gjort det før den var 5 år gammel, da det er lovfestet 5 års reklamasjonsrett. 5 minutes ago, graavik said: Det der kan umulig være skinn, men trolig kunstskinn. Kunstskinn har ofte lav holdbarhet og når sofaen tom. er utenfor 5 års grensen nå så er det nok liten vits i å klage. Eneste som kan gjøres er å trekke om sofaen på nytt, men tviler på at det er økonomisk forsvalig. Koster sikkert mer enn det sofaen kostet i utgangspunktet. Det jo det som er typisk når jeg oppdaget første sprekkene da var den allerede 5 år og noen dager eller noe Nei tenkte ikke å klage lurte bare på om det fantes noe trekk man kan selv trekke over, eller noe i denne duren, så det ikke ser så jævlig ut Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Er jo ganske naturlig å tenke seg at man hadde ønsket å klage når den bare er 6 år gammel, ekornes sofaen min er jo 60 år gammel og ser like fin ut. 1 Lenke til kommentar
goodtimez Skrevet 15. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2020 7 minutes ago, freddy85 said: Er jo ganske naturlig å tenke seg at man hadde ønsket å klage når den bare er 6 år gammel, ekornes sofaen min er jo 60 år gammel og ser like fin ut. Muligens jeg kan ta en tur ned å høre, men har lite troa på det når garantien er ute. Men jeg lurer faktisk på hvorfor det skjer og på en så ekstrem vis. Jo jeg får ta en tur til de og høre Lenke til kommentar
graavik Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 3 hours ago, goodtimez said: Nei tenkte ikke å klage lurte bare på om det fantes noe trekk man kan selv trekke over, eller noe i denne duren, så det ikke ser så jævlig ut Beste løsningen vil nok bare være å legge et stort teppe over som dekker hele sofaen. Det vil i det minste se bedre ut enn slik den ser ut nå. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Ser ut som den har kokt i sola. Bør likevel høre med bohus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå