Gjest 72cab...8e9 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Kanskje det er jeg som er på jordet, men jeg føler ofte, spesielt når jeg leser svar på forum at å føle glede er noe en helst ikke skal. At å føle seg flat, kjedsom og trett er tegn på at kroppen lader seg. Å få mye energi er veldig farlig, fordi du kan kjøre kroppen hardere enn den egentlig godtar. Noen mener også at kaffe er farlig fordi man ikke evner å føle seg trett, og derfor vil overbelaste systemet fullstendig. At man er aktiv mens man helst burdte sovet. Jeg synes dette er veldig irriterende. Da jeg står opp og så er jeg lys våken til jeg legger meg. Legger meg mot min vilje, for skal jeg bli trett må jeg egentlig være våken over 24 timer. Men jeg sovner når jeg legger meg.. men skal vi ikke være glade? Eller er disse som mener dette bare kjipe og tamme? Anonymous poster hash: 72cab...8e9 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Glede er en følelse. Hva som gjør en glad er individuelt. Man kan poste et innlegg både med glimt i øyet og humor, og samtidig være saklig, men det er ikke alltid det passer seg. Koffein demper følelse av tretthet, men det er ikke dermed sagt at du ikke er trett. Det kommer frem ofte når man får en krasj. Har du noen måte å få ut energi på gjennom dagen? F.eks trening eller fysisk aktivitet? Lenke til kommentar
Gjest 72cab...8e9 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Pliscin skrev (5 minutter siden): Glede er en følelse. Hva som gjør en glad er individuelt. Man kan poste et innlegg både med glimt i øyet og humor, og samtidig være saklig, men det er ikke alltid det passer seg. Koffein demper følelse av tretthet, men det er ikke dermed sagt at du ikke er trett. Det kommer frem ofte når man får en krasj. Har du noen måte å få ut energi på gjennom dagen? F.eks trening eller fysisk aktivitet? Ja. Jeg sier ikke at jeg sitter inne og drikker kaffe fordi jeg trett. Jeg bare lurer på hvorfor vi skal bremse oss. Virker som at det vi gjør bør forandres fordi «det er ikke naturlig for kroppen». Men så har vi også dette med å overbelaste kroppen da. Anonymous poster hash: 72cab...8e9 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg er ikke helt enig, andre må mene hva de vil. Men de som mener man skal være ulykkelig, er åpenbart dypt ulykkelige selv og trenger noen i samme båt. Det eneste som betyr noe for oss, er glede og lykkefølelse. Dem som mener noe annet, tar faktisk feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå