Gå til innhold

Opencritic anklager Cyberpunk 2077-utvikleren for egoisme og bedrageri

Anbefalte innlegg

Theo343 skrev (58 minutter siden):

Hmm trist. 

Hvis man kjøper det på begge plattformer, kan man da spille det noen timer på PC og så fortsette savegamet (sømløst) på Xbox?

Jeg vet ikke dette for sikkert, men det tviler jeg på. Cross platform savegames er ikke veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg spiller det både på pc (1080TI) og Series X. Ser hakket kvassere ut på pc, og nå er ikke 1080 det beste kortet på markedet lenger. Men, uavhengig av det og versjon jeg spiller på så koser jeg meg virkelig mye med spillet. Selvfølgelig har jeg opplevd noen bugs, men ingen har så langt vært verre enn at det har hjulpet å restarte xbox eller PC. 

Men jeg bruker mye tid på å bare være tilstede i Night City. Syns CDPR har klart å legge inn vanvittig mange detaljer og nyanser overalt. Bare det å gå forbi et par NPC'er som ikke er relatert til noe historie og høre hva de prater om. Trekker ikke ned hos meg heller at spillet gir meg assosiasjoner til Deus Ex. En av mine andre favoritter. 

Jeg har ihvertfall forelsket meg i denne spillverden som CDPR har laget, og kommer til å bli der svært lenge. 

Lenke til kommentar

Har spillet på PC og PS 4 og kan ikke se at det er så veldig dårlig på PS 4 jeg, men kanskje ikke fult så bra som på PC men min pc er jo mye bedre en PS 4 så jeg forventer ikke at alt skal være like bra, men dette blir vel fikset på i løpet av noen uker kanskje.

Jag håper på en massiv oppdatering av bugs som det er masse av desverre.

Lenke til kommentar
TazheI skrev (På 15.12.2020 den 9.12):

Det interesante her er at de kjører auto skalering av oppløsning, så spillet ser bra ut med lyssetting over alt, men kan se ut som 540p oppløsning til tider. På tide utviklere prioriter fps og skarphet framfor ray tracing og fet lyssetting

Nå blir det ikke founders edition på deg!

Lenke til kommentar
6 hours ago, KriZZ said:

Skal vel komme en ganske stor oppdatering til uken? 

Nja.  men det de regner som "big" Patch1 og Patch2 var først i januar i den offentlige beklagelsen? Forstod det som at det bare ville komme småfikser nå frem til juleuken hvor de stenger alt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...