henrikwl Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Theo343 skrev (58 minutter siden): Hmm trist. Hvis man kjøper det på begge plattformer, kan man da spille det noen timer på PC og så fortsette savegamet (sømløst) på Xbox? Jeg vet ikke dette for sikkert, men det tviler jeg på. Cross platform savegames er ikke veldig vanlig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) 2 hours ago, henrikwl said: Jeg vet ikke dette for sikkert, men det tviler jeg på. Cross platform savegames er ikke veldig vanlig. Hmm tenker det bør bli mer vanlig nå i next-gen. Endret 16. desember 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Kunne man ikke ta lagringsfilen på pc og bruke på Switch og vica versa, på the Witcher 3? Endret 16. desember 2020 av Mala Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (17 timer siden): Da har du tydeligvis ikke spilllt det på ps5. Spille akkurat gjennom det(For fjerde gang totalt) der + Old Hunters. Kan melde om at til og med farming i Lecture(Du bør vite hva jeg mener) building er uten frame drops.... Håper jeg inderlig. PS5 skulle være mer enn kapabel til å kjøre bloodborne i 60fps/4k. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. desember 2020 Del Skrevet 16. desember 2020 Vel, jeg spiller det både på pc (1080TI) og Series X. Ser hakket kvassere ut på pc, og nå er ikke 1080 det beste kortet på markedet lenger. Men, uavhengig av det og versjon jeg spiller på så koser jeg meg virkelig mye med spillet. Selvfølgelig har jeg opplevd noen bugs, men ingen har så langt vært verre enn at det har hjulpet å restarte xbox eller PC. Men jeg bruker mye tid på å bare være tilstede i Night City. Syns CDPR har klart å legge inn vanvittig mange detaljer og nyanser overalt. Bare det å gå forbi et par NPC'er som ikke er relatert til noe historie og høre hva de prater om. Trekker ikke ned hos meg heller at spillet gir meg assosiasjoner til Deus Ex. En av mine andre favoritter. Jeg har ihvertfall forelsket meg i denne spillverden som CDPR har laget, og kommer til å bli der svært lenge. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Har spillet på PC og PS 4 og kan ikke se at det er så veldig dårlig på PS 4 jeg, men kanskje ikke fult så bra som på PC men min pc er jo mye bedre en PS 4 så jeg forventer ikke at alt skal være like bra, men dette blir vel fikset på i løpet av noen uker kanskje. Jag håper på en massiv oppdatering av bugs som det er masse av desverre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Synd at det ikke kommer før etter nyåret. Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Theo343 skrev (14 minutter siden): Synd at det ikke kommer før etter nyåret. Skal vel komme en ganske stor oppdatering til uken? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 TazheI skrev (På 15.12.2020 den 9.12): Det interesante her er at de kjører auto skalering av oppløsning, så spillet ser bra ut med lyssetting over alt, men kan se ut som 540p oppløsning til tider. På tide utviklere prioriter fps og skarphet framfor ray tracing og fet lyssetting Nå blir det ikke founders edition på deg! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 (endret) 6 hours ago, KriZZ said: Skal vel komme en ganske stor oppdatering til uken? Nja. men det de regner som "big" Patch1 og Patch2 var først i januar i den offentlige beklagelsen? Forstod det som at det bare ville komme småfikser nå frem til juleuken hvor de stenger alt. Endret 17. desember 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
sepubufe Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg bestemte meg for å gjøre en refusjon. selv om det ikke er feil, vil det ikke endre det faktum at spillet er farbart når det gjelder spill. men grafikken er flott Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Sony har fjernet spillet fra PS Store...for ei suppe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå