akelbo Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Samlesiden for anmeldelser slenger på advarsel om at konsollversjonen ikke holder mål. Opencritic anklager Cyberpunk 2077-utvikleren for egoisme og bedrageri Lenke til kommentar
Levantine Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Veldig rart at Cyberpunk 2077 skulle kjøre dårlig på en konsoll fra 2013...... 6 Lenke til kommentar
The_Swordman1 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Blir litt små kvalm av folk når de sier "Etter [X antall år] så har de ikke fiksa dette" eller "De skulle ha jobbet mer med spillet" når de kommer også med drapstrusler og går bananas pga forsinkelser. Endret 16. desember 2020 av The_Swordman1 6 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Angst85 Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2020 Levantine skrev (39 minutter siden): Veldig rart at Cyberpunk 2077 skulle kjøre dårlig på en konsoll fra 2013...... Det er jo heller ikke poenget, dersom CDPR hadde vært ærlig om hvordan spillet kjørte på PS4 og Xbox one ville ikke dette vært et tema. PS4 og Xbox eiere hadde kun bilder fra PCversjonen å forholde seg til når de skulle vurdere spillet, ingen advarsler om at spillet ville være (dramatisk) svakere på den generasjonen konsoller. Villedende markedsføring kalles det. Argumentet med at konsolleierne selv burde skjønt at spillet ville kjøre dårligere holder heller ikke vann. CDPR er den profesjonelle parten her og må forholde seg til forbrukere som ikke har samme nivå av teknisk innsikt som de selv har. Da er det deres ansvar å informere kunden om produktets egenskaper. Dette er i beste fall villedende markedsføring, i verste fall har de forsøkt å lure forbrukere, med overlegg, til å kjøpe et produkt som ikke leverer hva man kan forvente. Når det er sagt kjører jeg selv Cyberpunk på PC og koser meg glugg med et fantastisk spill. 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alpred93 Skrevet 15. desember 2020 Populært innlegg Del Skrevet 15. desember 2020 Er det så utrolig vanskelig å skjønne at når de faktisk har valgt å gi ut spillet på konsoll, så er det det samme hvor gammel konsollen er. De valgte å gi ut på den, og da må de faktisk levere ett produkt som fungerer på den. Ingen satte en pistol til hodet deres og tvang dem til å utgi på "eldgamle" konsoller. 20 Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Det interesante her er at de kjører auto skalering av oppløsning, så spillet ser bra ut med lyssetting over alt, men kan se ut som 540p oppløsning til tider. På tide utviklere prioriter fps og skarphet framfor ray tracing og fet lyssetting 1 Lenke til kommentar
Angst85 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 TazheI skrev (3 minutter siden): Det interesante her er at de kjører auto skalering av oppløsning, så spillet ser bra ut med lyssetting over alt, men kan se ut som 540p oppløsning til tider. På tide utviklere prioriter fps og skarphet framfor ray tracing og fet lyssetting Nå blir du nok bannet av Nvidia, man snakker ikke ned ray-tracing 🙂 1 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 "– Dette spillet har omfattende ulikheter i ytelse, spilleropplevelse og karakterer på PC, nestegenerasjonskonsoller og Xbox One- og PlayStation 4-versjoner." <- Haha, dette er jo sant for absolutt alle multiplattformspill da, så burde hatt denne advarselen overalt. 1 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Angst85 skrev (41 minutter siden): Nå blir du nok bannet av Nvidia, man snakker ikke ned ray-tracing 🙂 Hvem f bryr seg om ray tracing og 4k så lenge det ikke pusher 150 fps ? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 unicorndeath skrev (11 minutter siden): Hvem f bryr seg om ray tracing og 4k så lenge det ikke pusher 150 fps ? Det er ikke cs go. 4 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Godt de får smekk for å rushe spillet kun for å selge flere kopier i juletiden. Råttent gjort av dem, de burde utsatt spillet til minst mars - april. Mange visste at dette var en dårlig avgjørelse, og "told you so" er på sin plass. 1 Lenke til kommentar
-Shroom-Dustifier Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) unicorndeath skrev (19 minutter siden): Hvem f bryr seg om ray tracing og 4k så lenge det ikke pusher 150 fps ? Han reffererer til at Nvidia sendte ut ett brev til en Hardware anmelder på youtube og skrev til han at de ikke lenger kom til og sende flere GPUer til han fordi han ikke snakket like varmt om Raytracing som de ville at han skulle. Det ble ramaskrik (as it should) innenfor Hardware samfunnet, og nvidia sendte ut en unnskyldning. Endret 15. desember 2020 av -Shroom-Dustifier 2 Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Beklager, jeg mente ikke å kritisere han men Nvidia, inntil teknologien er kommet så langt fram at vi kan gå over 150 fps så er det nok mest en gimmick. Endret 15. desember 2020 av unicorndeath Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Jeg ba faktisk om en refund av Cyberpunk; jeg kjøpte det på en launch PS4. Første gang i historien jeg benytter meg av refund muligheten. Så får jeg se når jeg får PS5 eller hvis de får patchet ting utpå nyåret om jeg prøver meg igjen, for jeg digger settingen og storyen. Det er bare den tekniske gjennomførelsen som er så hinsides dårlig. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 unicorndeath skrev (8 minutter siden): Beklager, jeg mente ikke å kritisere han men Nvidia, inntil teknologien er kommet så langt fram at vi kan gå over 150 fps så er det nok mest en gimmick. Jeg forstår ikke helt logikken bak at høy, realistisk grafikk er en gimmick? Det er vel langt mer gimmick å påstå det er nødvendig med 150 FPS når 60 FPS går fint for de fleste. Er RT verdt ytelsereduksjon for alle? Det er det neppe, men for noen er kvalitet verdt mer enn FPS. Jeg kjører dette på 40-50 FPS i 5120 x 1440 oppløsning med Ray Tracing på Ultra og er super fornøyd. Jeg trenger ikke flere fps. Gimmck er det ihvertfall ikke, man kan "fake" lyssettinger med relativt godt resultat - men det blir ikke like bra. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Er der virkelig noen som bruker sin PS4 til noe annet enn å se på Netflix? 4 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Alpred93 skrev (1 time siden): Er det så utrolig vanskelig å skjønne at når de faktisk har valgt å gi ut spillet på konsoll, så er det det samme hvor gammel konsollen er. De valgte å gi ut på den, og da må de faktisk levere ett produkt som fungerer på den. Ingen satte en pistol til hodet deres og tvang dem til å utgi på "eldgamle" konsoller. Takk! Jeg fatter ikke at folk ikke forstår dette. 3 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 2 hours ago, Levantine said: Veldig rart at Cyberpunk 2077 skulle kjøre dårlig på en konsoll fra 2013...... Hvis man bruker dette argumentet er Nintendo Switch en konsoll fra 2007. 1 Lenke til kommentar
V3gard Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Gunfreak skrev (13 minutter siden): Er der virkelig noen som bruker sin PS4 til noe annet enn å se på Netflix? Tjaaa, mange jeg kjenner bruker den til å spille PS4 spill på. 1 Lenke til kommentar
S.Bunny Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Ja konsollen er jo 64år eldre enn spillet 🤭 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå