JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg savner kjappen som viste alle nye tråder med 0 svar. Det var alltid å kjekt å kunne gi et raskt svar 30 sec etter at tråden var startet, og svare på et par av de som har gått så langt ned i "siste 24 timer" at ingen finner den. Er det mulig å få denne knappen tilbake? (Og dersom dette er svart tidligere, så gi meg en link før dere stenger tråden) Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Helt enig http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=167066&hl= Nå er vi i alle fall 3 som er for. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hmm..den knappen hadde jo vært rimelig genial da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 siden jeg liker å hjelpe folk, gjerne være først ute med min overveldende kunnskap *host host* synes jeg dette var et genialt forslag Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har også mast etter denne i tråden som kom når nye Ivisionboard var oppe å kjørte, men samtlige forespørsler er blitt oversett. En meget savnet funksjon fra min side iallefall. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Er ikke det bare å trykke på "Vis nye innlegg" til venstre? Endret 4. januar 2004 av Solid Snake Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er ikke det bare å trykke på "Vis nye innlegg" til venstre? Da viser den _alle_ nye innlegg, vi vil ha en egen med alle _ubesvarte_ tråder, slik det var før. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Det er bra at vi er mange. (og flere med lang tid bak oss her) Nå gjelder det vel bare å vente på at en av de allmektige skal titte ned fra skyen sin og oppdage denne tråden Dersom dere vil at kvaliteten på forumet skal stige, så er dette et tiltak som hjelper. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Helt enig - dette er en funksjon som jeg gjerne ville hatt. Kan ikke si at jeg savner den, da jeg aldri har sett den men det hadde vært utrolig kjekt ja. Edit: Skrifefeil Endret 4. januar 2004 av ProZaC Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ja, den må komme tilbake! Kjem ein Moderator inn her snart eller? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Denne "samaritan" funksjonen var helt genial før. Nå er det jo totalt håpløst å komme fram til ubesvarte poster da førstesiden på nye innlegg alltid består av "annonsering:"-poster. Videre søk utover på sidene hjelper også skjelden. Egosearch kom jo nesten med en gang det ble ønska tilbake. Hvorfor kan ikke det samme skje med gode gamle "ubesvarte innlegg"? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Svar til Mr.Ueland: Så kjekt da Jeg håper bare at denne funksjonen kommer litt høyt opp i prioriteringen. Takk for fiidbæck. Endret 6. januar 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan kansje ordnes om en stund som men som dere kansje har lagt merke til så er det litt andre problemer som må fikes først Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Eh...jeg har bare et lite spørsmål: Siden det tar tid før det blir integrert i systemet, er det mulig for noen å paste en link til et søk som viser poster uten svar listet omvendt kronologisk. Dersom det er mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå