Woltox Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Hei, Dagens setup: ROG STRIX Z270H GAMING Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB Intel Core i7-7700K Kaby Lake Prosessor Zotac GeForce GTX 1080 AMP Kjører 2stk skjermer, 1080p, 144hz over DP og 120hz over DVI-D En liten stund nå så har skjermkortet mitt levd litt på kanten til å dø så jeg tenker å være litt føre var med å finne ut hva man skal oppgradere det med den dagen den slutter helt å fungere. Å hoppe opp i prisklassen til 3070 er litt for mye å svelge for tiden så setter nok maksprisen på rundt 4tusen (ønsker da helst ikke tilbudsvare/demovare da som sagt så kan det gå en liten stund føre den slutter helt å fungere) Jeg kjører som regel ikke ting på ultra da jeg foretrekker å få minimum 144fps i alle spill uansett hva som skjer på skjermen, men vil såklart ha det som er best bang-for-the-buck 😂 Lenke til kommentar
Kryptodebunker Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Det eneste du får til 4000kr er en brukt 1080 TI. Skal du oppgradere bør du mist spare opp til en 3070. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå