Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en som har bodd nær meg mange år, ut av det blå


Gjest 117e7...470

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, sånn generelt sett, hvis man ser noe man vet man ønsker, og man har mulighet til å få tak i det, så gå for det. 
Ser man noe man ønsker, men det er umulig å få, se etter noe annet, eller prøv å glemme det. 

Selv innså jeg fort at det aldri kom til å bli meg og Posh-spice, og ga opp drømmen. Men kjærligheten finnes der ute, og kjærlighet=lykke :)

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
Baranladion skrev (50 minutter siden):

Vel, sånn generelt sett, hvis man ser noe man vet man ønsker, og man har mulighet til å få tak i det, så gå for det. 
Ser man noe man ønsker, men det er umulig å få, se etter noe annet, eller prøv å glemme det. 

Selv innså jeg fort at det aldri kom til å bli meg og Posh-spice, og ga opp drømmen. Men kjærligheten finnes der ute, og kjærlighet=lykke :)

Hæ? Posh spice? Umulig å få??? Det senda ikke sikkert han er umulig å få, men jeg har respekt for kona, ryktet mitt også. 
Jeg vil ikke være «hun som legger seg etter opptatte menn», selv om andre damer gjør det.

Han andre vet jeg ikke om var umulig heller., men pga kulturene så tenkte jeg at det var det men jeg har angret. Men føler meg kjedelig fornuftig så da har jeg bare lyst å drite i det

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470 skrev (21 minutter siden):

Hæ? Posh spice? Umulig å få??? Det senda ikke sikkert han er umulig å få, men jeg har respekt for kona, ryktet mitt også. 
Jeg vil ikke være «hun som legger seg etter opptatte menn», selv om andre damer gjør det.

Han andre vet jeg ikke om var umulig heller., men pga kulturene så tenkte jeg at det var det men jeg har angret. Men føler meg kjedelig fornuftig så da har jeg bare lyst å drite i det

Anonymous poster hash: 117e7...470

Derfor bør du være helt sikker på at det er han du vil ha, før du evt velger å forfølge den drømmen. Det er jo ikke sånn at du må være den som tar den første kontakten heller, det holder å bare flørte litt, men igjen, jeg ville vært sikker på at dette var den rette, før jeg la meg etter han, siden konsekvensene er nettopp de du nevner selv. 

Sannsynligvis, så er det nok andre der ute, som ikke er opptatt som er minst like bra, jeg ville heller prøvd å finne en sånn før jeg vurderte å gå på en som var i et forhold. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...