Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt av en som har bodd nær meg mange år, ut av det blå


Gjest 117e7...470

Anbefalte innlegg

Gjest 117e7...470

Men det er mange grunner til at vi aldri blir sammen. Han er 20 år eldre enn meg, gift og vi kjenner hverandre ikke. Det er bare at vi møter blikket hele tiden. Så har jeg bare hatt noen drømmer om han av og til. Dette har vart over 1 år. Har glemt han like fort. Men så kommer følelsene tilbake. 
Jeg er ikke lei meg for at vi ikke blir noe, for jeg vet at det ville bydd på problemer, mtp konen og han selv. Forholdet deres er ikke noe bra heller vet jeg. 
Men han er et lite lys i livet mitt nå. Han får såklart ikke vite det. Men hverdagen min er tom, jeg er mye trist og ensom. Har feilet så for mye og sittet igjen med tap etter jeg har prøvd satse på ting, så bare kom drømmene om han. Men jeg føler absolutt ikke det er riktig å beundre han slik. Er også redd at det kan føre til vrangforestillinger, det med at vi møter blikket osv.. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 117e7...470
fox skrev (2 minutter siden):

Prøv, hva har du egentlig å tape. I første omgang kan du spørre om dere kan ta en kaffe sammen, så tar du derfra

Hallo? Han er gift. Han kunne vært pappa, også ;) men det største hinderet er at han er gift. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
Baranladion skrev (19 minutter siden):

Du kjenner han ikke? Det er altså pr nå kun en fysisk tiltrekking, blandet med spenningen om at han er gift muligens? 

nei... hvorfor ødelegge noen annens forhold, det er massevis av kjekk fisk i havet.

Ingen spenning at han er gift, det har han vært lenge. 

Så det er bare jeg som ødelegger om det skulle skje noe? Ikke han? 
 

 

unicorndeath skrev (17 minutter siden):

Dont be a home wrecker finn deg noe sjæl

Nek. Les tråden, og ikke vær så hysterisk at du tror jeg gjør noe bare fordi jeg liker noen «sjæl», det skrives «selv» eller «eget». 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
fox skrev (1 minutt siden):

Det er ikke snakk om å ødelegge noe. Det handler om hun kjenner ikke vedkommende. Bare spør og bli kjent, det må ikke nødvendigvis bli et forhold. Men kanskje utvikle til et vennskap som hun trenger?

Det er tiltrekning jeg føler. Ser ingen vits å bli venn, det tror jeg ikke han er så interessert i heller

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470 skrev (13 minutter siden):

Ingen spenning at han er gift, det har han vært lenge. 


Sitat
Så det er bare jeg som ødelegger om det skulle skje noe? Ikke han? 
 

 

Nek. Les tråden, og ikke vær så hysterisk at du tror jeg gjør noe bare fordi jeg liker noen «sjæl», det skrives «selv» eller «eget». 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Høres ut som om du leter etter unnskyldninger til å innlede ett forhold til denne mannen

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
fox skrev (23 minutter siden):

Det er ikke snakk om å ødelegge noe. Det handler om hun kjenner ikke vedkommende. Bare spør og bli kjent, det må ikke nødvendigvis bli et forhold. Men kanskje utvikle til et vennskap som hun trenger?

Ta med kona til mannen og da? Evt så er det vel greit at kona ihvertfall får vite om det, hvis ikke så blir det fort et ødelagt forhold

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470 skrev (23 minutter siden):

Ingen spenning at han er gift, det har han vært lenge. 

Så det er bare jeg som ødelegger om det skulle skje noe? Ikke han? 
 

 

Nek. Les tråden, og ikke vær så hysterisk at du tror jeg gjør noe bare fordi jeg liker noen «sjæl», det skrives «selv» eller «eget». 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Jo, han er like mye skyld i det, men hvis du ikke kjenner mannen, og det eneste du føler er tiltrekking, er det ikke bedre å lete etter en singel mann du er tiltrukket av istedet? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
unicorndeath skrev (28 minutter siden):

Høres ut som om du leter etter unnskyldninger til å innlede ett forhold til denne mannen

 

Baranladion skrev (18 minutter siden):

Jo, han er like mye skyld i det, men hvis du ikke kjenner mannen, og det eneste du føler er tiltrekking, er det ikke bedre å lete etter en singel mann du er tiltrukket av istedet? 

Makan til paranoia. Er dere redd for at det er deres mann eller? Les tråden. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470 skrev (2 minutter siden):

 

Makan til paranoia. Er dere redd for at det er deres mann eller? Les tråden. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Så du er ikke ute etter å bli sammen med han, og du blir trist av at det skaper gnister når blikkene deres møtes? Da hadde jeg flyttet, evt funnet meg en som ikke gjorde meg trist og ensom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
fox skrev (32 minutter siden):

Bare spør om en kaffe, så ser du an. Kanskje han er ikke så interessant likevel etter et treff på kafeen. Poenget er at du ikke får kvitt ham i dine tanker, like greit å få det realisert og se hva som skjer.

Dette har jeg opplevd med en annen, jeg har ikke fått han ut av tankene enda selv 4 år etter. Men han bor ikke i Norge. Men det er en annen historie. Men jeg ser fremdeles på bilde av han. Han er bare 2 år eldre enn meg og har enda ikke fått seg dame som jeg vet. Men det er forskjellige kulturelle bakgrunner her da. Han er hovedmannen, den jeg virkelig ønsker meg. Men vanskeligere.

Han «nye» jeg har fått fjernere følelser for er en slags lettelse, da jeg har vært veldig lei meg for dette med han andre. At jeg liker han her hjelper å få fokus litt vekk og det er trygt i og med at vi ikke kan bli sammen.

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
Baranladion skrev (2 minutter siden):

Så du er ikke ute etter å bli sammen med han, og du blir trist av at det skaper gnister når blikkene deres møtes? Da hadde jeg flyttet, evt funnet meg en som ikke gjorde meg trist og ensom

Forvill deg ut av tråden igjen. Du klarer ikke se sammenhenger i tekster. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
Baranladion skrev (26 minutter siden):

Ta med kona til mannen og da? Evt så er det vel greit at kona ihvertfall får vite om det, hvis ikke så blir det fort et ødelagt forhold

Det er allerede et ødelagt forhold. Hun har vært utro. Men det har han og. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470 skrev (3 minutter siden):

Det er allerede et ødelagt forhold. Hun har vært utro. Men det har han og. 

Anonymous poster hash: 117e7...470

Ok, men jeg sliter veldig med å skjønne hva du vil? Det virker som du ikke ser for deg noe sammen med han, samtidig som du er tiltrukket, men ikke ønsker å ta det lenger? Og igjen, hvorfor er du så opptatt av han dersom du ikke kjenner han? Er det bare den fysiske attraksjonen, og at han kanskje synes du er attraktiv siden han gir deg blikk tilbake? 

Ønsker du å slutte å tenke på han? Ønsker du han, eller er det at du er ensom og trist som er problemet?

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470
Baranladion skrev (Akkurat nå):

Ok, men jeg sliter veldig med å skjønne hva du vil? Det virker som du ikke ser for deg noe sammen med han, samtidig som du er tiltrukket, men ikke ønsker å ta det lenger? Og igjen, hvorfor er du så opptatt av han dersom du ikke kjenner han? Er det bare den fysiske attraksjonen, og at han kanskje synes du er attraktiv siden han gir deg blikk tilbake? 

Ja. Og det står tydelig forklart. Jeg er ikke ute etter å få til noe med han. Jeg begynte for litt over 1 år siden å drømme om han. Så har jeg glemt han men jeg drømmer om han igjen. Så blir jeg tiltrukket. Jeg er ikke sjalu på kona en gang, jeg sørger ikke over at vi ikke blir noe. 
Ja, jeg har bare blitt fysisk tiltrukket. Jeg aner da ingenting om hva han synes. Han gir meg ikke blikk, men vi møter blikket. Men man møter vel blikket til mennesker man møter uten at det ligger noe mer i det. Så jeg kan ikke vite om han føler det samme.

Anonymous poster hash: 117e7...470

Lenke til kommentar
Gjest 117e7...470 skrev (Akkurat nå):

Ja. Og det står tydelig forklart. Jeg er ikke ute etter å få til noe med han. Jeg begynte for litt over 1 år siden å drømme om han. Så har jeg glemt han men jeg drømmer om han igjen. Så blir jeg tiltrukket. Jeg er ikke sjalu på kona en gang, jeg sørger ikke over at vi ikke blir noe. 
Ja, jeg har bare blitt fysisk tiltrukket. Jeg aner da ingenting om hva han synes. Han gir meg ikke blikk, men vi møter blikket. Men man møter vel blikket til mennesker man møter uten at det ligger noe mer i det. Så jeg kan ikke vite om han føler det samme.

Anonymous poster hash: 117e7...470

Så hva er det du spør om råd til? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...