AfterGlow Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Spillere har kastet seg over stortittelen, til tross for tekniske problemer. Cyberpunk 2077 satte ny Steam-rekord Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Bra. Jo mer populært spillet er jo større er sjansene for at de setter alle kluter til for å fikse problemene. Hadde spillet vært veldig upopulært og lite spilt kunne det tenkes at de hadde kuttet støtten og videre utvikling. Som Bioware gjorde med ME:Andromeda. Lenke til kommentar
entername Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Er litt for mange tekniske feil her for min del so eg tar ein pause. Hadde ein sekvens i går der eg iløpet av 3-4 timer opplevde følgende bugs: Var låst fast i analyse/hack-modusen midt i ei skuddveksling (skjedde fleire ganger), ein fiende var synlig på minimappet, men usynlig ellers og kunne fortsatt skyte på meg og eg datt gjennom verden etter å ha trakka på ein del av et tak ingen tydeligvis antok man kunne nå. I tillegg til dette sliter eg med at tilfeldige trefninger på gjengmedlemmer og oppdrag generelt ikkje er lette å forstå seg på. Du kan ta ein trefning som er skamlett og tydeligvis tilpassa din level og bevege deg 100-200 meter og møte på ein anna som er lagd for noken som er 10-20 levels over deg. Er sovidt eg ser ingen måte i kartet eller via meldinga du får opp og sjå kva som er kva. Blir spesielt provoserande når eg ved ein rein tilfeldighet vandrer inn i sistnevnte mens eg forsøker å kommme meg dit eg skal. Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) 13 minutes ago, entername said: I tillegg til dette sliter eg med at tilfeldige trefninger på gjengmedlemmer og oppdrag generelt ikkje er lette å forstå seg på. Du kan ta ein trefning som er skamlett og tydeligvis tilpassa din level og bevege deg 100-200 meter og møte på ein anna som er lagd for noken som er 10-20 levels over deg. Er sovidt eg ser ingen måte i kartet eller via meldinga du får opp og sjå kva som er kva. Blir spesielt provoserande når eg ved ein rein tilfeldighet vandrer inn i sistnevnte mens eg forsøker å kommme meg dit eg skal. Er delt opp i områder med levels i CP2077 som i The Witcher 3. Du kan se på kartet hva slags danger level det er, China Town/Watson, der du starter er Low/moderate men fins high/very high etter hver. Hvis du kommer for nær så vil de advare først, og så angripe. Et unntak er om du møter folk fra samme gjengen. De kan brått kaste seg inn i fighten. Var borti det i et spesifikt oppdrag selv. Endret 14. desember 2020 av Milarwen Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 entername skrev (2 timer siden): [...]Var låst fast i analyse/hack-modusen midt i ei skuddveksling (skjedde fleire ganger) [...] Hvis du i kampens hete er nær Caps så blir den oppe. Da nytter det ikke å bruke tab for å lukke den igjen, da må man bruke Caps. Tror dette er en feature for Toggle vs hold, ikke en bug. Men er ikke sikker. 2 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 (endret) Elgen-Hansi skrev (På 14.12.2020 den 13.09): Hvis du i kampens hete er nær Caps så blir den oppe. Da nytter det ikke å bruke tab for å lukke den igjen, da må man bruke Caps. Tror dette er en feature for Toggle vs hold, ikke en bug. Men er ikke sikker. Dette funka hos meg også. CapsLock ser ut til å toggle hacke-modusen. Endret 15. desember 2020 av hitman47 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Har ikke opplevd så mye bugs på PC egentlig. Riktignok har jeg ikke den beste performancen, men det skyldes nok mitt RX580 skjermkort, heller enn bugs... Spiller spillet helt greit på "Medium" grafikksetting. 2 Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 17. desember 2020 Del Skrevet 17. desember 2020 Må si jeg har opplevd veldig lite feil i mine 25 timer på Stadia. Noen mindre fysikkfeil, en koffert som var usynlig og det er mer eller mindre det. Jeg må ha vært heldig. 1 Lenke til kommentar
borthne1979 Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Venter gjerne til de har fikset feilene i spillet før jeg tar sjansen på å kjøpe det. Har andre spill å bruke ventetiden til, så det er ingen hast for meg her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå