Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han gir meg smuler bare...


Gjest ba57e...83f

Anbefalte innlegg

Gjest ba57e...83f

 

Har møtt en mann som viser seg å ha en del problemer. 

Han har kommet med store fine ord til meg, men han viser lite handling..

Konfronterte han med at jeg ikke er helt fornøyd med relasjonen vår. Ba han om å være ærlig mot meg og slutte å late som. Han sier at han savner meg, men tar lite initiativ. Han kan si det som det er, at han kun ønsker å ha sex med meg. Da vil jeg få mer tillit til han og våge å være mer meg selv ovenfor han. 

Han ba meg om å få en ny sjanse og at har lovet meg å bli bedre. Han forklarte meg at han ikke har det bra med seg selv nå. 

Han har et kortvarig ekteskap bak seg og har også i konflikt med jobben sin. 

Etter jeg sa ifra til han, valgte jeg å trekke meg unna litt. Det gikk en stund og jeg regnet med at det nå fadet ut og at det hele var over. 

Var faktisk litt lettet fordi jeg liker ikke den usikkerheten han gir meg. Han er uklar. Frem og tilbake. 

Plutselig tok han kontakt med meg igjen. Det ble bare smalltalk. Klarer å gi så mye av meg selv når han bare gir smuler tilbake. 

Kan jeg stole på hva denne mannen egentlig? Vil han endre seg til det bedre? 

Hva tenker dere?

NB! Ser frem til konstruktiv kritikk. 

 

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest ba57e...83f

TS her igjen. 

Helt greit at relasjonen er kun sex for meg. Han er tiltrekkende men vi er forskjellige i forhold til at vi har veldig forskjellig bakgrunn bl.a. Men forventer allikevel å bli behandlet med respekt. Han gikk fra varm til kjølig. Men later som at han bryr seg. Jeg forventer ærlighet. Trodde vi skulle ha det fint sammen, slik han sa. Han har ikke gitt meg det han lovet. Han har ikke holdt ord. 

 

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Lenke til kommentar

Om du ikke takler situasjonen så skal du bryte båndet helt og ikke se deg tilbake

Når det er sagt så

Mannen kommer ut av ett ekteskap og har problemer med jobben, det sier sitt, sånt krever mye energi, dere kvinner kan være litt for intens med følelser og slikt, spesielt kvinner som er forelsket kan mistolke mange situasjoner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
unicorndeath skrev (9 timer siden):

Mannen kommer ut av ett ekteskap og har problemer med jobben, det sier sitt, sånt krever mye energi, dere kvinner kan være litt for intens med følelser og slikt, spesielt kvinner som er forelsket kan mistolke mange situasjoner.

Støtter denne. Han er nok ikke i en situasjon hvor han kan gi så utrolig mye. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest ba57e...83f
Heiti skrev (55 minutter siden):

Støtter denne. Han er nok ikke i en situasjon hvor han kan gi så utrolig mye. 

 

unicorndeath skrev (10 timer siden):

Om du ikke takler situasjonen så skal du bryte båndet helt og ikke se deg tilbake

Når det er sagt så

Mannen kommer ut av ett ekteskap og har problemer med jobben, det sier sitt, sånt krever mye energi, dere kvinner kan være litt for intens med følelser og slikt, spesielt kvinner som er forelsket kan mistolke mange situasjoner.

Da burde han heller ikke tatt kontakt med meg i utgangspunktet, og spurt om vi kan treffes, når han ikke har noe å gi anyway. 

 

Ts

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Lenke til kommentar
Gjest ba57e...83f skrev (56 minutter siden):

Da burde han heller ikke tatt kontakt med meg i utgangspunktet, og spurt om vi kan treffes, når han ikke har noe å gi anyway. 

 

Ts

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Det kan jo være at han vil, og prøver, men ikke helt får til gjennomføringen? 

 

Det virker for meg som at du e kravstor og lite empatisk. I denne situasjon burde du heller stått på tilbudsiden, om du faktisk likte mannen. Du formulerer deg også noe knotete, så det kan gi misforståelser. Håper du ser på det som konstruktiv kritikk. 

Lenke til kommentar
Gjest ba57e...83f
Heiti skrev (4 timer siden):

Det kan jo være at han vil, og prøver, men ikke helt får til gjennomføringen? 

 

Det virker for meg som at du e kravstor og lite empatisk. I denne situasjon burde du heller stått på tilbudsiden, om du faktisk likte mannen. Du formulerer deg også noe knotete, så det kan gi misforståelser. Håper du ser på det som konstruktiv kritikk. 

Da ser kun situasjonen fra hans ståsted. Husk at en sak har to sider. 

Hvor mener du at jeg har formulert meg knotete? 

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Lenke til kommentar
Gjest ba57e...83f skrev (11 minutter siden):

Da ser kun situasjonen fra hans ståsted. Husk at en sak har to sider. 

Hvor mener du at jeg har formulert meg knotete? 

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Vi har jo kun informasjonen du har kommet med å forholde oss til. Der skriver du at han har et kortvarig ekteskap bak seg, og problemer med jobben. Vi vet jo ikke hvor mye/lite han gir tilbake, annet enn at det ikke svarer til forventningene. Han har nok intensjoner om å prøve å gi, men mulig dere to har for ulike forventninger av hva det innebærer « å gi»? 
 

Jeg får en følelse av at det viktigste for deg er å få tilstrekkelig i retur, og ikke fyrens well-being. 
 

Igjen, vi har minimalt å jobbe med her. Hvor lenge siden bruddet? Når oppstod konflikten på jobb? Hvor lenge har dere to hatt en relasjon? På hvilken måte strekker han ikke til? Lite kontakt i hverdagen? Bare sex og thats it når dere møtes? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest ba57e...83f skrev (1 time siden):

Da ser kun situasjonen fra hans ståsted. Husk at en sak har to sider. 

Hvor mener du at jeg har formulert meg knotete? 

Anonymous poster hash: ba57e...83f

Det mangler mange ord i det første innlegget, som gjør det vanskelig å lese. Du skriver veldig mye, men gir veldig lite informasjon. 

 

Du går også ganske hardt i forsvar med en gang du får kritikk, selv om du ønsket kritikk. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Problemet i dag er at folk forventer å bli vartet opp og ser ikke at det kan være perioder hvor man må gi mer enn man får avhengig av hva som foregår i hverandres liv.

Jeg ser her ting som "Han har ikke levert det han lovet" og blir med en gang sittende igjen med inntrykk av en veldig oppmerksomhetssyk og krevende jente som kanskje ikke er helt moden ennå.

Jeg forstår at en mann som er i situasjonen du beskriver på langt nær orker å tilfredstille dine krav nå. At han tok kontakt er kanskje fordi han håpet at du kunne bidra til en pust i bakken fra problemene, men tydeligvis ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • Gaea låste denne emne

Off topic (og sitering av off topic) har blitt skjult og tråden stenges, ettersom det virker som at TS er ferdig med tråden. På et forum vil man i blant få konstruktive svar man ikke liker, men som ikke bryter våre retningslinjer. Det må man tåle. På forumet verdsetter vi meningsytringer og ytringsfrihet høyt, så fremt de rettes på en konstruktiv, saklig og høflig måte. Unngå dårlig debattskikk som å bruke det at man har rapportert eller ignorert noen som retorisk grep, og unngå å bli et problem selv ved å anklage andre som mobbere.  

Tilbakemeldinger eller spørsmål rettes til meg på PM eller i kategorien for tilbakemeldinger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...