okzalabim Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kan jeg plassere en dvd spiller oppå en vanlig vhs videomaskin? Tenker på om det går greit med strøm og slikt, kan en skade dvd maskinen på denne måten?? takk Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 No problemo. Har selv en DVD-spiller stående over en forsterker. Har aldri opplevd problemer med slik plassering. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmm, merkelig spørsmål... Du føler vel ikke for å fortelle oss hvordan du kom fram til at dette kunne være farlig? Prøver ikke å være dust eller noe, bare lurer på hvordan sånne rare spørsmål oppstår Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Om det skulle være skadelig for noe som helst (som det ikke er) burde det i så fall vært for VHS, som står underst... Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei. Er ikke lurt å sette dvd spilleren inne i et lite rom uten noen slags form for lufting. De fleste dvd spillere gir ut endel varme. Dette fikk jeg problemer med filmene stoppet halvveis i visninga og det kom opp masse pixel bugs på skjermen. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det er to potensielle problemer her: Varme: Dvd-spillere utvikler selv ganske mye varme, og en mange er også ganske følsomme for varme. Så sørg for at det ellers er god utlufting rundt spilleren. Magnet-felt: Bånd-spillere (også vhs-spillere) bør helst ha en viss avstand til andre sterke magnet-felt. Hvordan din dvd-spiller er i så måte aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå