Lord Hassan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Noen som har dette? Evnetuelt har hørt noe om hvor billig det er? Kjøpte meg siste utgave av dine penger i går, der hadde de en artikkel om en "ukjent mobilrabbat" som vistnok var veldig gode saker. Dine penger er jo et vel renomert blad, så jeg regner med at dette ikke er piss. Men for å få glede av dette mobil abb, så må man være medlem av ownersbuy.no for i det hele tatt å få vite prisene. Dine Penger hadde ikke fått tiltatelse til å offentligjøre prisene. Og medelmskap koster btw 150 kroner, og jeg gidder ikke betale det bare for å finne ut at de var 1 øre billigere enn abbet mitt eller.no Så det jeg da lurer på er om det er noen her som er medlem, som vil fortelle meg prisene? Det stod at dette kunne matche de beste abba på telepriser.nos kalkulator og dinside.no. Og da lurer jeg på om dette virkelig er reelt. Er forøvrig ikke bare mobil abb der, kunne ordne billig strøm etc. Mye rart. Funka visst sånn at ownersbuy, går til forhandlere som et stort firma, og forhandler frem gode avtaler til kundene sine. Som et firma liksom, så du får firmapriser som privat person. Endret 4. januar 2004 av Lord Hassan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 I tillegg er det juletilbud nå.. bestiller du Ownersbuy business, får du en Nokia 6600 til 2400-og-noe. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 du var vel en reddende engel ;D Heheh, var ikke så verst priser det da, men dem har jo sammenligna med chess buisness vel og merke ikke king. Vet ikke hva resultatet hadde blitt i en kalkulator jeg.. Men er absolutt ikke gærnt det.. 67 øre minuttet.. Og billigere oppstart. Har du noe info om åssen nett dem bruker? Er det telenor? Hvem dem får tjenesten fra liksom? Har du det selv? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 du var vel en reddende engel ;D Heheh, var ikke så verst priser det da, men dem har jo sammenligna med chess buisness vel og merke ikke king. Vet ikke hva resultatet hadde blitt i en kalkulator jeg.. Men er absolutt ikke gærnt det.. 67 øre minuttet.. Og billigere oppstart. Har du noe info om åssen nett dem bruker? Er det telenor? Hvem dem får tjenesten fra liksom? Har du det selv? Er ett søtt lite bilde av Atle Jørgen og sjefen hos Netcom på sidene deres. Så det er Netcom de har avtale med når det kommer til mobiltelefoni. Skal jo nevnes at de har meget gode tilbud på det meste.... Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Det virker jo ganske lønnsomt da! Må du binde deg for en viss periode hos Ownersbuy? Et spm til: Hvis du kjøper telefon på Ownersbuy, er det med biningstid? Isåfall hvor lenge? Endret 4. januar 2004 av pologutt Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det virker jo ganske lønnsomt da! Må du binde deg for en viss periode hos Ownersbuy?Et spm til: Hvis du kjøper telefon på Ownersbuy, er det med biningstid? Isåfall hvor lenge? Ja, det er nok binding på det, som hos alle andre leverandører. Og det er ganske lang binding også når du tar med telefon. Faktisk så mye som 24 måneder tror jeg at jeg leste... Og det er jo helt på tur! Men abbonnementet UTEN telefon er jo ett røverkjøp! Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Tar jeg ikke helt feil her, så er dette priser uten mva (grunnet bedriftsabb.) så du må nok legge til 24% Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Konseptet lukter litt må jeg si. En må betale 150kr for å få tilgang til ringepriser, jeg er i tvil om dette er lov. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Konseptet lukter litt må jeg si. En må betale 150kr for å få tilgang til ringepriser, jeg er i tvil om dette er lov. Nå er ikke Ownersbuy en mobiloperatør på noen måte. At de tilbyr et bra mobilabonnement, er bare en av tingene. Fasttelefon, forsikring, strøm, etc.. Selv har jeg Delta-linjen til Nextgentel til 600kr/mnd. Ordinært koster den 800kr/mnd. Vips, så var medlemskontigenten inntjent på under én måned. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Det står vitterlig at alle priser er inkl. mva Lenke til kommentar
krooyv Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Prisene er ink. mva. men prisene i tabellen er hva du KAN oppnå med Ownersbuy abonnement. Prisene som er oppgitt forutsetter at brukerne til sammen ringer for mer enn kr. 10 000 000,- pr. år. Da får man maksimal rabatt fra NetCom som jeg tror er 22% og oppnår de prisene i oversikten. I desember hadde Ownersbuy oppnådd ca. 17 % rabatt. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ka er prisene på ownersbuy family da? orker ikkje betale 120kr mnd for ett abb.. da satser eg heller på combitel Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Kan forresten quote litt fra mailen jeg nettopp fikk fra Ownersbuy: "Som eksempel kan du nå få Sony Ericsson P800 til kr 1.520,- med Owners Business. Sammenlignet med den billigste på Kelkoo sparer du kr 1.470,-. Vi har 200 stk. på lager og selger til denne prisen så lenge lageret holder." krooyv: hvor mye utgjør 5% for en vanlig forbruker? En som bruker, tja, 500kr måneden? 25kr. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 (endret) Det virker jo ganske lønnsomt da! Må du binde deg for en viss periode hos Ownersbuy?Et spm til: Hvis du kjøper telefon på Ownersbuy, er det med biningstid? Isåfall hvor lenge? Ja, det er nok binding på det, som hos alle andre leverandører. Og det er ganske lang binding også når du tar med telefon. Faktisk så mye som 24 måneder tror jeg at jeg leste... Og det er jo helt på tur! Men abbonnementet UTEN telefon er jo ett røverkjøp! Men jeg kan når som helst bytte fra Ownersbuy til andre operatører (altså ingen binding!) når jeg ikke kjøper abonnement med telefon? Kan en person har flere mobilabonnementer hos Ownersbuy? Endret 7. februar 2004 av pologutt Lenke til kommentar
aaghha Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Uten bindingstid kan du bytte når du vil. Du kan registrer opp til 7 abo pr medlem. Lenke til kommentar
Tigerstaden Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 (endret) Slettet Endret 7. oktober 2004 av Tigerstaden Lenke til kommentar
aaghha Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 det er ikke nødvendig å få faktura via mastercard men du kan ringe til 40 øre minutte til andre som har owners mastercard med abonnement hvis du fatureres på denne måten Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tar jeg ikke helt feil her, så er dette priser uten mva (grunnet bedriftsabb.) så du må nok legge til 24% Les litt bedre. Se feks prisoversikten litt lenger opp. Mva er inkludert. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du binder deg tydeligvis til å kun benytte OwnersBuy MasterCard, det synes jeg det lukter litt svindel av? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du binder deg tydeligvis til å kun benytte OwnersBuy MasterCard, det synes jeg det lukter litt svindel av? Nei det gjør du ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå