iR' BR34K Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Logitech tar steget mot ei meir skytespelfokusert mus. TEST: Logitech G Pro X Superlight Trådlaus Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Latterlig dyr. Du kan få Logitech G305 for 400,- Ypperlig trådløs gaming-mus det også. Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Det mest irriterende med denne releasen er at jeg investerte i g pro wireless for 6 mnd siden, hehe Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 9.5/10, og plutsellig veldig mange reklamer for denne musen på Gamer.no, opptil flre på samme side. Hmmm 🤔 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 2 hours ago, Ghost pirate LeChuck said: 9.5/10, og plutsellig veldig mange reklamer for denne musen på Gamer.no, opptil flre på samme side. Hmmm 🤔 Er nok bare betalt reklame og ganske tilfeldig, spesielt hvis du trykket deg inn på artikkelen også ut på forsiden igjen. Lenke til kommentar
TA5TEY Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Det burde absolutt nevnes her at musa bruker Micro USB tilkobling, og IKKE USB-C som i 2020 absolutt bør være standarden. Burde være uakseptabelt av Logitech å gå med denne avgjørelsen. Det gjør jo ikke selve musen noe dårligere, men et unødvendig kompromiss spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. desember 2020 Del Skrevet 14. desember 2020 Ghost pirate LeChuck skrev (20 timer siden): 9.5/10, og plutsellig veldig mange reklamer for denne musen på Gamer.no, opptil flre på samme side. Hmmm 🤔 Vi er så heldige å ha en egen annonseselger som ikke er involvert i de redaksjonelle avgjørelsene. Utover det vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre for å overbevise om at vi ikke selger positiv omtale i redaksjonelt stoff. Det har vi aldri gjort i løpet av vår snart 20 år lange historie, og det kommer vi aldri til å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 10/10 musa har blitt bedre. Karakter 9.5. Hvordan gir dette mening? Lenke til kommentar
toratb Skrevet 1. februar 2023 Del Skrevet 1. februar 2023 @Stormwolf Tipper de bare har justert i ettertid... Det jeg lurer på er om denne musen også sliter med dobbelklikk-feilen... Det sier de ingenting om... Jeg har hatt fire forskjellige Logitech mus i Powerplay-serien, og alle har hatt dobbeltklikk-feilen... ikke bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå