:utakt Skrevet søndag kl 21:34 Forfatter Del Skrevet søndag kl 21:34 Etter å ha sett rulleteksten på Link's Awakening trenger jeg noe nytt å drive med om kveldene. Orker ikke Super Metroid eller Sonic 2 enda en gang. 😅 Hva er favorittspillet ditt fra 8/16/32 bit "eraen"? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 21:46 Del Skrevet søndag kl 21:46 :utakt skrev (10 minutter siden): Etter å ha sett rulleteksten på Link's Awakening trenger jeg noe nytt å drive med om kveldene. Orker ikke Super Metroid eller Sonic 2 enda en gang. 😅 Hva er favorittspillet ditt fra 8/16/32 bit "eraen"? Chrono Trigger og Final Fantasy 6! 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet søndag kl 21:56 Forfatter Del Skrevet søndag kl 21:56 Duriello skrev (8 minutter siden): Chrono Trigger og Final Fantasy 6! To gode forslag der! Jeg har aldri fullført noen av dem, spesielt FF6 tar jo vintre og votter. Kanskje Chrono Trigger er verdt et nytt forsøk. 👍 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet søndag kl 21:57 Del Skrevet søndag kl 21:57 :utakt skrev (Akkurat nå): Kanskje Chrono Trigger er verdt et nytt forsøk. 👍 Blasfemi!! "Kanskje"!? 😄 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet søndag kl 22:00 Del Skrevet søndag kl 22:00 Fy for et evindelig mas for tiden om ubrukelige gimmicker som DLSS 4 Multi Frame Generation og annet vissvass. Desto større grunn til å holde seg til gamle spill. 22 minutes ago, :utakt said: Etter å ha sett rulleteksten på Link's Awakening trenger jeg noe nytt å drive med om kveldene. Orker ikke Super Metroid eller Sonic 2 enda en gang. 😅 Hva er favorittspillet ditt fra 8/16/32 bit "eraen"? Det kan aldri bli for mye Super Metorid. Jeg savner da jeg hadde tid til å livestrømme min daglige treningsrunde. Når enkelte grinder for å komme så nær 40 minutter som mulig bør man i alle fall ikke si seg ferdig før man i det minste greier spillet på under en time. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet søndag kl 22:13 Forfatter Del Skrevet søndag kl 22:13 Duriello skrev (11 minutter siden): Blasfemi!! "Kanskje"!? 😄 Hehe 😅 Problemet mitt med RPG er at jeg syns det er så utrolig kjedelig å grinde. Sist jeg prøvde meg på Chrono Trigger ble jeg skikkelig oppslukt av historien, ville videre, videre, videre, og i den prosessen tok jeg sikkert en del snarveier. Jeg kom til slutt til en boss av noe slag som virkelig vaska gulvet med gjengen min, og jeg skjønner at jeg nok var et godt stykke bakpå med levels og sånn. Litt redd det samme skal skje igjen. BadCat skrev (8 minutter siden): Fy for et evindelig mas for tiden om ubrukelige gimmicker som DLSS 4 Multi Frame Generation og annet vissvass. Desto større grunn til å holde seg til gamle spill. Det kan aldri bli for mye Super Metorid. Jeg savner da jeg hadde tid til å livestrømme min daglige treningsrunde. Når enkelte grinder for å komme så nær 40 minutter som mulig bør man i alle fall ikke si seg ferdig før man i det minste greier spillet på under en time. Jeg har aldri prøvd å sette fartsrekord i Super Metroid. Prøver heller å få 100%. Tror jeg er på 96 eller noe som rekord. Det er noen pickups som er skikkelig godt gjemt, og jeg har forbannet meg på at jeg ikke skal bruke noen guide. 1 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet søndag kl 22:31 Del Skrevet søndag kl 22:31 Samme hvilke regler man setter har spillet nær uendelig gjenspillbarhet og hvis man blir lei så kan man begynne med randomisere som snur alt på hodet. Flertallet foretrekker nok å stadig bytte til nye spill siden det er mindre motstand for å komme videre. Å betale penger for stadig å resette terskelen i nye spill i stedet for å lukke lommeboka og tenke at "the sky is the limit...". Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet mandag kl 07:40 Del Skrevet mandag kl 07:40 :utakt skrev (9 timer siden): jeg har forbannet meg på at jeg ikke skal bruke noen guide. Jeg har null tålmodighet igjen til sånn. Selv på "enkle" spill havner jeg fort på YouTube når jeg står fast 😅 1 1 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet mandag kl 08:23 Forfatter Del Skrevet mandag kl 08:23 (endret) Nimrad skrev (49 minutter siden): Jeg har null tålmodighet igjen til sånn. Selv på "enkle" spill havner jeg fort på YouTube når jeg står fast 😅 Problemet med Super Metroid er at det krever en del backtracking for å få tak i alt, og kartet viser ikke forskjell på items du har tatt/ikke tatt. Etter hvert går jeg helt i surr med hva jeg har tatt og ikke. Jeg vet ikke om en guide hadde hjulpet så mye egentlig, jeg husker sikkert ikke om jeg har tatt akkurat den uansett. I tillegg kommer alt som er gjemt i veggene. Endret mandag kl 08:29 av :utakt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet mandag kl 08:27 Del Skrevet mandag kl 08:27 (endret) Kan du ikke bare konvertere et kart til gråtoner og skrive det ut. Så fargelegge med markeringstusj? Endret mandag kl 08:30 av BadCat 1 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet mandag kl 08:41 Del Skrevet mandag kl 08:41 (endret) Samtidig kan du endre på at det er en eneste normann på topp 100 av 100% rankingen. 101 til 658 har jeg ikke sjekket. Det verste du kan komme er nr 659, men da må du fullføre først. Hvis du greier bedre enn 2 dager, 7 timer, 19 minutter og 18 sekunder, får du 649. plass. Endret mandag kl 18:42 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet i går, 07:31 Del Skrevet i går, 07:31 :utakt skrev (På 3.2.2025 den 5.34): Etter å ha sett rulleteksten på Link's Awakening trenger jeg noe nytt å drive med om kveldene. Orker ikke Super Metroid eller Sonic 2 enda en gang. 😅 Hva er favorittspillet ditt fra 8/16/32 bit "eraen"? Mine svar kan variere fra dag til dag 8-bits Gamegear: Shining Force Gaiden Final Conflict Master System: Phantasy Star (men spill Switch porten) Nes: River City Ransom Gameboy: Tetris Wonderswan: Final Fantasy Neo Geo Pocket: Sonic Pocket Adventure 16-bits Sega Mega drive: Phantasy Star IV Mega CD: Shining Force CD Super Nintendo: Dragon Quest V 32-bits Sega Saturn: Dragon Force II Playstation: Final Fantasy VII Nintendo 64: Ogre Battle 64 Beklager, det meste er jrpgs 😅 1 Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden On 2/2/2025 at 10:34 PM, :utakt said: Etter å ha sett rulleteksten på Link's Awakening trenger jeg noe nytt å drive med om kveldene. Orker ikke Super Metroid eller Sonic 2 enda en gang. 😅 Hva er favorittspillet ditt fra 8/16/32 bit "eraen"? 8-bit: H*E*R*O (Atari 2600) Castlevania (NES) IK+ (C64) Elite (BBC Micro) Robotron: 2084 (Arcade) / Bubble Bobble (Arcade) (delt - la oss si Robotron er beste alene-spill, BB er beste coop-spill) 16-bit: Starflight (MS-DOS) Stunt Car Racer (Amiga) Carrier Command (Atari ST) Earthworm Jim Special Edition (Sega CD - bedre versjon enn MegaDrive og SNES) F-Zero (SNES) Gods (MegaDrive) Flying Shark (Arcade) 32-bit: Star Control 2 (3DO) Ikaruga (Dreamcast) Radiant Silvergun (Saturn) Crazy Taxi (Arcade) Tempest 2000 (Atari Jaguar) Advance Wars (GBA) Wipeout: 2097 (Playstation) Final Fantasy Tactics (PSP) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå