Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Retrokafeen – for oss som syns spill var bedre før

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tailzo skrev (9 minutter siden):

Anbernic fortsetter å pumpe ut håndholdte 

Og snart kommer det en niende i denne serien! Arc, som ser ut som en Segakontroller, ryktes å bli neste medlem i XX-familien. 

Alt for å ikke heller oppgradere maskinvaren i den, så den kunne kjørt Saturn og alt annet Sega 100%. Men det ville jo vært for perfekt. Forretningsmodellen er tydeligvis å stadig vekk pumpe ut modeller som gjør noe riktig og en del feil. Da kjøper folk den neste også, i håp om at denne gangen er alt på stell. As if. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (12 minutter siden):

Noen her har vel snart alle sammen? 😛 

Jeg har kun Anbernic RG35XX SP. + en Asus rog ally, men det er ikke helt samme sjanger 😅

:utakt skrev (11 minutter siden):

Og snart kommer det en niende i denne serien! Arc, som ser ut som en Segakontroller, ryktes å bli neste medlem i XX-familien. 

Alt for å ikke heller oppgradere maskinvaren i den, så den kunne kjørt Saturn og alt annet Sega 100%. Men det ville jo vært for perfekt. Forretningsmodellen er tydeligvis å stadig vekk pumpe ut modeller som gjør noe riktig og en del feil. Da kjøper folk den neste også, i håp om at denne gangen er alt på stell. As if. 

Ja, utrolig frustrerende!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Tailzo skrev (4 minutter siden):

Jeg har kun Anbernic RG35XX SP. + en Asus rog ally, men det er ikke helt samme sjanger 😅

Ja, utrolig frustrerende!

Jeg sitter fortsatt og trykker på Logitech G Cloud. Det er snart et år siden jeg kjøpte den, og den er like fin. Den er litt stor å drasse med seg rundt, så jeg lurer litt på en sånn liten en. Disse XX modellene ser stort sett kurante ut, men jeg skulle helst sett at maskinvaren var litt skarpere. 

Retroid kom med en Mini modell nå, kanskje det kunne vært noe. Men der er skjermen litt liten igjen... Alt under 4" blir slitsomt for en aldrende gamer, og de med større skjerm er stort sett i 16:9, noe som ikke er så interessant for meg som holder meg i 4:3 eraen. 

Hva med en 5" skjerm i 4:3? Finnes det, tro? Kanskje Anbernic fikser det neste gang! Eller neste! Eller neste! 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:utakt skrev (14 timer siden):

Jeg ser det begynner å komme anmeldelser av Retroid Pocket 5. Jeg trenger den ikke, men den ser fin ut og da får jeg lyst på den. 

Glad jeg er en grunnleggende gjerrigknark. Det hadde blitt dyrt for lommeboka om jeg skulle slått til på impuls hver gang .. 

Ja, han får den til å høres veldig fin og fristende ut. Men svak kronekurs, og kun DHL-shipping gjør den altfor dyr for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
:utakt skrev (5 minutter siden):

Vi får vente på neste Anbernic. Den kommer vel om et kvarters tid. 😅

Du spøker, men innen de rakk å gi ut en ny versjon av Cube (med svakere innmat), så lekket det bilder av en rival til Rettroid Mini. Så det kommer, ja 😛 

jeg går i surr av alle navnene, men jeg mente denne:

Anbernic RG406H Leak Reveals Familiar Controls and Transparent Appeal - Retro Handhelds

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar
Tailzo skrev (6 minutter siden):

Du spøker, men innen de rakk å gi ut en ny versjon av Cube (med svakere innmat), så lekket det bilder av en rival til Rettroid Mini. Så det kommer, ja 😛 

jeg går i surr av alle navnene, men jeg mente denne:

Anbernic RG406H Leak Reveals Familiar Controls and Transparent Appeal - Retro Handhelds

En 4" skjerm i 4:3 og en prosessor med litt futt i, det kan jo faktisk være litt interessant. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...