Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Retrokafeen – for oss som syns spill var bedre før

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kenhten skrev (1 time siden):

Selger hadde kjøpt den av en som hadde vunnet den i konkurranse e.l. Derfor var den billig. Han hadde fått bud på 1750kr.

Lurer på hva den konkurransen var for noe. Jeg kjøpte også min på Finn, selger sa det var en gave (gevinst?) fra Logitech. Min var flett ny, var ikke tatt ut av esken engang. Mener jeg ga ca. det samme som deg, rundt 2500.

Lenke til kommentar
Kenhten skrev (6 minutter siden):

Ja, ja... gikk på smell nummer 2. Ga bud på en Ayn Odin Pro med 256GB minnekort. Det er den forrige modellen med SD845 og 256GB lagring. Ble 2354kr inkludert frakt og fikset ferdig.

4764kr brukt i dag. 🙄

🤣

Lenke til kommentar
Kenhten skrev (1 time siden):

Ja, ja... gikk på smell nummer 2. Ga bud på en Ayn Odin Pro med 256GB minnekort. Det er den forrige modellen med SD845 og 256GB lagring. Ble 2354kr inkludert frakt og fikset ferdig.

4764kr brukt i dag. 🙄

Jeg håper du er rik 😅

:utakt skrev (54 minutter siden):

@TailzoSnart ferdig med første generasjon! :)

Oi, det er spennende! Jeg har hørt at et generasjonsskifte var det unike med dette spillet. Nå finne kona igjen snart da.

Endret av Tailzo
Lenke til kommentar

Driver selv å spiller igjennom Ocarina of Time (Ship of Harkinian) PC-porten. Bruker NSO N64 kontrollen som funker utmerket, med unntak av rumble. Alldeles nydelig å ha en nativ PC-port, og fremtiden ser lys ut for N64 porteføljen! Majoras Mask har også nylig fått en PC-port forøvrig! Har lagt inn 3DS grafikk mod også, man kan bytte mellom denne og orginal grafikk. Man står helt fritt til å velge oppløsning og framerate osv. Helt konge!

Spiller også igjennom Resident Evil 0 på ny, denne gang på Steam med Item box mod...likte dette spillet godt når det orginalt kom på GameCube..men må intrømme at systemet for å bytte/legge fra seg items er jævlig seigt å komme tilbake til..og jeg har prøvd noen ganger opp igjennom. Er en game changer denne mod'en! Og du verden så flott spillet ser ut i høy oppløsning på OLED! 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk Ayn Odin i postkassen i dag. 

Satt den på lading og tok en gjenoppretting. Lastet ned Minecraft og Roblox bare for å sjekke. Fungerer meget bra.

Installert ppsspp. Blir nok en PSP maskin + Gamecube og Dreamcast. 

Det er virkelig en fin håndholdt. Skjønner at folk og reviewere liker Ayn Odin 2. Men det kan være vanskelig å betale full pris for en slik maskin når man kan få en lite brukt Asus ROG Ally eller Steam Deck LCD til noen hundrelapper mer.

Størrelsen og batteritiden er sikkert verdt pengene. 

Skal prøve å kjøre følgende systemer:

PSP

PS2

Gamecube 

Dreamcast

Saturn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Kenhten skrev (5 timer siden):

Saturn

Kan anbefale en emulator som heter "saturn.emu". "Yabasanshiro" er lettere å drive, men har en del grafiske glitcher. 

G Cloud klarer nesten saturn.emu. Jeg må bruke Yabasanshiro på Virtua Fighter 2, men resten har gått bra med den andre.

Lenke til kommentar

Fikk min G Cloud i dag. Har kun fått testet Minecraft. 

Utrolig fin enhet. God å holde i. Lett. Kjempefin skjerm. Virker som et bra kjøp. Den andre er jo ett bedre kjøp siden den ble billigere og med bæreveske 😁

Logitech bommet virkelig på denne ved å ha WiFi 5 i en streaming/Cloud håndholdt.

Nå må jeg bare få noe emulatorer og spill inn på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kommer av prinsipp ikke til å kjøpe en konsoll som krever abonnement for å spille, men er det sånn at man kan bruke Steam Link til å spille spill fra egen PC på Logitech G Cloud?

Kenhten skrev (57 minutter siden):

Logitech bommet virkelig på denne ved å ha WiFi 5 i en streaming/Cloud håndholdt.

Virkelig. Det er jo gjort tester av PS5 Remote Play på Steam Deck OLED (WiFi 6E) versus Playstation Portal (WiFi 5) hvor Stem Deck-en har merkbart(hvertfall målbart) bedre latency. Det er veldig synd.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Skal prøve. Steam link er installert fra fabrikk. 

Fikk ikke Fallout 4 til å streame over nettverket. Prøvde et lett spill, Owlboy, det fungerte. Nå rydder jeg i filene mine. Skal få overført diverse spill som jeg kan emulere.

Nå er det to G Cloud til salgs, men de er priset til 3200 og 3600kr. 

Han som solgte den 2000kr fikk ikke solgt den så han satt den ned til 2000kr. Han skulle kjøpe PC.

Jeg er fornøyd. Har fått kjøpt meg en Ayn Odin Pro og to Logitech G Cloud denne uken. Pluss en 34" Gigabyte 3440x1440 skjerm og en 27" 1080p skjerm til guttungene siden en av dem fpr min 27" 1080p skjerm. Koster å være pappa 😆

Endret av Kenhten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...