:utakt Skrevet 27. desember 2024 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2024 Tailzo skrev (1 time siden): Takk, det gjør noe med meg fremdeles, flere måneder senere å se gamle favoritter fremme. Men, det er bare til pynt. Jeg har med vilje ryddet vekk strømkabler, skjerm / scart og sånt. Har resten av retro-spillsamlingen gjemt bort i hyller og bokser. Dette er "feel good samlinga mi". Jeg tenkte over at jeg burde justere Sega Saturn og Nintendo Gamecube etter at jeg posta samlinga. Så vedlagt er et oppdatert bilde. Moro. Noen spesiell grunn til at du gikk for japanske cover? Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 (endret) :utakt skrev (1 time siden): Moro. Noen spesiell grunn til at du gikk for japanske cover? Hvis du googler shining Force II, eller Phantasy Star III, så ser du grunnen 😅 Så da gikk jeg 100% inn for japanske cover av alle. Ikke alle spill er "favoritter". Jeg liker Sonic 3 bedre enn Sonic 1, men sistnevnte var det første spillet broren min og jeg eide. Gamecube var en fin måte å jukse på. Jeg elsker Skies of Arkadia, men det er Dreamcast versjonen jeg liker best. Problemet er at jeg måtte vise frem både Shenmue 1&2 til Dreamcast. (De er faktisk mine favorittspill). Og hvordan skulle jeg da vise Phantasy Star Online og Skies of Arkadia? Gamecube versjonene 🤣 Jeg lurte litt på ps2. Det er kanskje den maskinen jeg føler minst nostalgi for, kanskje fordi den er så mainstream, og aldri føltes spesiell ut? Men jeg elsker Dragon Quest og Suikoden helt enormt. Så et problem til var løst 😂 Mulig dette er merkelig selv for de som besøker denne tråden, men det gir meg virkelig glede å ikke ha alle de gamle spillene stuet bort i en boks. Samtidig er jeg en voksen mann med kone og barn, så jeg måtte begrense meg litt. Endret 27. desember 2024 av Tailzo 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 Fristelsen ble for stor! Så nå er en Analogue Pocket på vei, forventes levert neste Torsdag 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2024 Del Skrevet 30. desember 2024 Sitter 6 timer inni Snatcher på Sega-CD nå, enda en tittel man har hatt planer om å kikke på i noen år. Så langt veldig herlige greier! Fantastisk vibe her, ser nydelig ut på CRT og soundtracket er smooth som fy! Skikkelig kos! 😎 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå