Frustrertfru Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Hei, har kjøpt ny Phillips tv (65’’ uhd LED smart tv 65PUS7855) og ny LG lydplanke (SL8y 3. 1. 2 atmos) På tv’n ; i hdmi 1 har jeg koblet til dekoder, i hdmi 2 Apple-tv og i hdmi 3 som er arc kompatibel en hdmi til lydplanken ( den er kjøpt sammen med lydplanken så riktig hdmi til riktig bruk der altså) problemet er at lydplanken selv velger når den vil koble seg til arc ser det ut til. selvom jeg stiller den til innstillingen opt/hdmi/arc som bruksanvisningen sier. Noen ganger kobler den seg til riktig på arc som oftest står det bare opt i stede for arc når den har koblet på. Den kan også finne på og slå seg av midt i en kamp (på dekoder) eller midt i en film (på appletv eller på smart-tv’n) Prøvd og koble alt på nytt, gjenopprette fabrikkinnstillingene, kontrollere at audio-innstillingene er rett. noen som har tips til hva jeg kan gjøre for og ha en mer stødig lydplanke? har forsøkt og kun ha enten appletv eller dekoder koblet til, uten særlig effekt. det skal da for pokker ikke være så vanskelig ?!? hilsen frustrert frue som vil ha en stabil fungerende lydplanke Lenke til kommentar
NeoCortex Prime Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Har du googlet nettopp hva problemet er. Still google direkte spørsmål om problemet og google skal i teorien finne beste løsning mulig tilsvarende problemer, eller lignende. Google er faktisk genial sånn👍 Endret 13. desember 2020 av NeoCortex Prime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå