Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Mobilen ble kjøpt i går, den ble oppgradert til siste iOS (14.2) og tilbakestilt før den ble tatt i bruk. Har installert flere 10-talls apper på den, både installasjon og brukt virker som det skal. Problemet jeg har med XR er at den ikke viser noen av appene mine i App Store, slik at jeg ikke kan se hvilke apper som det har kommet oppdateringer til, og hvilke apper som er installert. Noen som har vært borti dette? Mulig en ny reset vil hjelpe, ev å installere iOS på nytt fra iTunes? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Var sånn på min 12 Pro Max. Dvs, etter at jeg oppdaterte til 14.2 så var alle appene oppdaterte og jeg fant ikke de, men når det kom nye oppdateringer så dukket de opp der de vanligvis dukker opp. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Eulogy skrev (2 timer siden): Var sånn på min 12 Pro Max. Dvs, etter at jeg oppdaterte til 14.2 så var alle appene oppdaterte og jeg fant ikke de, men når det kom nye oppdateringer så dukket de opp der de vanligvis dukker opp. Samme her også. Appene er jo oppdatert når man laster dem ned på en ny telefon og vises derfor naturlig nok ikke i oppdateringslista. Endret 13. desember 2020 av brukernavn331 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 9 hours ago, brukernavn331 said: Samme her også. Appene er jo oppdatert når man laster dem ned på en ny telefon og vises derfor naturlig nok ikke i oppdateringslista. Jeg kjøpte og installerte XR på fredag ettermiddag. Jeg har også en iPhone 8, med de samme appene installert. Lørdag ettermiddag sjekket jeg begge, og da hadde 8 fått flere app-oppdateringer, mens XR viste ingen. Det var da jeg la ut førstepost. Nå har det gått en dag til, 8 har igjen fått flere oppdateringer, mens XR fortsatt ikke viser noen tilgjengelige oppdateringer. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Slettet-fsaSP0zV skrev (27 minutter siden): Jeg kjøpte og installerte XR på fredag ettermiddag. Jeg har også en iPhone 8, med de samme appene installert. Lørdag ettermiddag sjekket jeg begge, og da hadde 8 fått flere app-oppdateringer, mens XR viste ingen. Det var da jeg la ut førstepost. Nå har det gått en dag til, 8 har igjen fått flere oppdateringer, mens XR fortsatt ikke viser noen tilgjengelige oppdateringer. Gi det litt tid, evt ring Apple Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 1 minute ago, brukernavn331 said: Gi det litt tid, evt ring Apple Lar den ligge et par dager til før jeg gjør noe. Ev. reinstallere iOS på den, og se. Var innom min lokale Power, hvor den er kjøpt, men de hadde ingen forslag. Som ventet, kanskje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 10 hours ago, Slettet-fsaSP0zV said: Lar den ligge et par dager til før jeg gjør noe. Der kom de første oppdateringene på XR også, så nå ser alt ut til å være i orden. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Slettet-fsaSP0zV skrev (29 minutter siden): Der kom de første oppdateringene på XR også, så nå ser alt ut til å være i orden. Som ventet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå