bshagen Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Heldige der, Liverpool. Men Liverpool har vel aldri flaks heller 😅 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (3 minutter siden): Kun når Liverpool spiller VAR tar seg røykepauser? Haha, ti still a. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Flaks der. På tide Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Stakkars Fulham hvis det der gjør at en seier ryker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Origi ala 2018 her da? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) bshagen skrev (4 timer siden): Tror at etter den straffesituasjonen i første, så skal man sitte lite stille i båten. Men klart, Liverpool er jo alltid ofre? Nå skulle Salah hatt frispark før målet deres så det går vel opp. Å dra fram "alltid ofre" (som er en referanse til Hillsborough) er faen meg lavmål. Burde skamme deg! Endret 13. desember 2020 av KANE2009 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Likt med Tottenham igjen da. VAR seff i fokus, men det er jo vanlig. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Den her en lompen, Kane. Her tillegger du meg meninger jeg ikke verken besitter eller ytrer. Dårlig gjort Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) bshagen skrev (27 minutter siden): Men klart, Liverpool er jo alltid ofre? Hva mener du med dette? Endret 13. desember 2020 av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 bshagen skrev (2 minutter siden): Den her en lompen, Kane. Her tillegger du meg meninger jeg ikke verken besitter eller ytrer. Dårlig gjort Da burde du slutte med referanser til den hendelsen? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Ikke mener det som en referanse? Alltid offer (always the victim) er en referanse til Hillsborough. Skjønner ikke at det er en diskusjon engang, det er ganske viden kjent. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Jarmo skrev (Akkurat nå): Hva mener du med dette? Jeg mener at de føler seg snytt for alle dommeravgjørelser som ikke går sin vei og ditto overser de dommeravgjørelsene ikke går motstander sin vei. Refererer til straffen Fulham skulle hatt i første og da på taklingen i andre omgang der Daniel mente VAR burde gripe inn. Mitt innlegg var et spill på dette, da jeg ser ironien og påpekte dette. Det var ment som humor først og fremst da jeg føler Daniel tåler det, og aldri i livet som en referanse til den tragiske Hillsborough-ulykken. Aldri i mitt liv ville jeg sagt eller ment noe sånt 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 bshagen skrev (1 minutt siden): og aldri i livet som en referanse til den tragiske Hillsborough-ulykken. Aldri i mitt liv ville jeg sagt eller ment noe sånt Jaok, da går livet videre her i tråden. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) bshagen skrev (3 minutter siden): Jeg mener at de føler seg snytt for alle dommeravgjørelser som ikke går sin vei og ditto overser de dommeravgjørelsene ikke går motstander sin vei. Refererer til straffen Fulham skulle hatt i første og da på taklingen i andre omgang der Daniel mente VAR burde gripe inn. Mitt innlegg var et spill på dette, da jeg ser ironien og påpekte dette. Det var ment som humor først og fremst da jeg føler Daniel tåler det, og aldri i livet som en referanse til den tragiske Hillsborough-ulykken. Aldri i mitt liv ville jeg sagt eller ment noe sånt +1 fra meg. 😃 Endret 13. desember 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (8 minutter siden): Da burde du slutte med referanser til den hendelsen? EDIT: ok, takk. Så får jeg også unnskylde for at jeg åpenbart ikke så dette som en referanse selv. Det er notert. Beklager. +1 tilbake Endret 13. desember 2020 av bshagen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 Makan til krenkorama 🤭 Det er jo fryktelig ironisk hvordan dere svarer på bshagens påstand om at dere alltid er ofre, med å faktisk ta offerrollen 😅 Og nei, jeg referer ikke til noen tragisk hendelse.. 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Gode muligheter for Leicester til å ta innpå nå. Et poeng bak førsteplass med seier i kveld. Også en god runde foreløpig for klubbene bak og Manchester-lagene som begge virket fornøyde med U i sin kamp. United to poeng bak førsteplassen med seier i hengekampen, City tre poeng bak førsteplassen med seier i sin hengekamp. Villa bak der med to kamper færre spilt enn topp fire. Enormt jevnt i øvre halvdel, 7 poeng skiller første og tiende. Endret 13. desember 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 bshagen skrev (11 minutter siden): EDIT: ok, takk. Så får jeg også unnskylde for at jeg åpenbart ikke så dette som en referanse selv. Det er notert. Beklager. +1 tilbake Det er en kjent referanse. Skjønner nå at du ikke visste det. For meg var det uhørt at en United supporter ikke skulle visst om dette (klubben har selv vært ute og fordømt den type chants). Så jeg får vel beklage at jeg tilla deg meninger du ikke har. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 (endret) Ifht. selve kampen: Fulham burde hatt en straffe, men burde vel kanskje også fått frispark imot på målet sitt. Det straffesparket vårt skjønner jeg ikke så mye av egentlig. Hvor har man egentlig lov å ha hendene sine? Hadde blitt pissed om vi fikk noe sånt imot oss. Fulham har all grunn til å føle seg snytt. Liverpool møtte egentlig ikke opp idag. Endret 13. desember 2020 av KANE2009 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå