Gå til innhold

Chilimobil som mobilt breiband?


Anbefalte innlegg

Eg har eit MBB-abonnement på 25 GB (15 GB + 10 GB ekstra) hos Telia. No har eg fått epost om at 15 GB-abonnementet går ut, og at det vil bli automatisk endra til 25 GB for 379/mnd. Prisen aukar dermed med 80 kr. I tillegg er dette naturlegvis litt vel knapt som einaste internettilknyting når ein ynskjer å ha mogelegheit til å sjå nett-tv og videoar frå tid til anna.

Eg ser at Chilimobil har vanleg "ringeabonnement" for 500 kr/mnd. som inkluderer 100 GB/mnd. eller 5 GB/dag. Eg har fått med meg at dei tidlegare tilbydde 1 GB, og at dei då hadde massevis av misnøgde kundar som hadde brukt mykje mindre enn dette, og som likevel hadde blitt kontakta om at dei hadde eit "unormalt" forbruk og at abonnementet ville bli nedgradert.

Eg lurer difor på om dette selskapet er seriøst nok til at ein kan stole på dei no. Kan ein setje simkortet i ein ruter og bruke 100 GB/mnd. utan at ein risikerer å få abonnementet endra til eit dårlegare abonnement?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
torbjornen skrev (5 timer siden):

Eg har eit MBB-abonnement på 25 GB (15 GB + 10 GB ekstra) hos Telia. No har eg fått epost om at 15 GB-abonnementet går ut, og at det vil bli automatisk endra til 25 GB for 379/mnd. Prisen aukar dermed med 80 kr. I tillegg er dette naturlegvis litt vel knapt som einaste internettilknyting når ein ynskjer å ha mogelegheit til å sjå nett-tv og videoar frå tid til anna.

Eg ser at Chilimobil har vanleg "ringeabonnement" for 500 kr/mnd. som inkluderer 100 GB/mnd. eller 5 GB/dag. Eg har fått med meg at dei tidlegare tilbydde 1 GB, og at dei då hadde massevis av misnøgde kundar som hadde brukt mykje mindre enn dette, og som likevel hadde blitt kontakta om at dei hadde eit "unormalt" forbruk og at abonnementet ville bli nedgradert.

Eg lurer difor på om dette selskapet er seriøst nok til at ein kan stole på dei no. Kan ein setje simkortet i ein ruter og bruke 100 GB/mnd. utan at ein risikerer å få abonnementet endra til eit dårlegare abonnement?

Tror det går helt bra, men både Chili, Telenor og ICE tilbyr lignende til litt andre priser. Telenor er dyrest og ICE billigst.

Er du i ICE eget nett og har 4G+ ruter vil de få stabil forbindelse med ICE og 1000 GB "fri data" for kr. 400,-

Jeg regner med du har mobilabonnement ved siden av MBB-abonnementet, og du vil ha alt å vinne på å inkludere mobilen i dette. Hos ICE kan du få fri bruk av både data og samtaler osv. med 3 simkort til kr. 468,- pr. mnd. Jeg synes dette er veldig rimelig om du er fornøyd med kvaliteten. Om ikke må du plusse på en hundrings og få tilsvarende tjenester hos Telia eller Chili.

Selv har jeg hatt litt problemer med mottak av telefonsamtaler hos ICE som kan skyldes dekning, og jeg personlig ville derfor ikke valgt ICE for mobilbruk her jeg bor nå men datatrafikk fungerer perfekt.

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (5 minutter siden):

Hos ICE kan du få fri bruk av både data og samtaler osv. med 3 simkort til kr. 468,- pr. mnd. Jeg synes dette er veldig rimelig om du er fornøyd med kvaliteten. Om ikke må du plusse på en hundrings og få tilsvarende tjenester hos Telia eller Chili.

Selv har jeg hatt litt problemer med mottak av telefonsamtaler hos ICE som kan skyldes dekning, og jeg personlig ville derfor ikke valgt ICE for mobilbruk her jeg bor nå men datatrafikk fungerer perfekt.

Beste hvis man befinner seg utenfor ice sitt dekningsområdet høy hastighet til lav pris, selv  man ikke får 1 tb i måneden.

Siden ice er så trege med 5g håper jeg de velger tilslutt å leie 5g hos telia, frem til de får bedre nett. For ice er den tregeste levrandøren for folk flest med minst dekning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
LMH1 skrev (29 minutter siden):

Beste hvis man befinner seg utenfor ice sitt dekningsområdet høy hastighet til lav pris, selv  man ikke får 1 tb i måneden.

Siden ice er så trege med 5g håper jeg de velger tilslutt å leie 5g hos telia, frem til de får bedre nett. For ice er den tregeste levrandøren for folk flest med minst dekning.

Bare jeg får streamet film er det raskt nok for meg ;) Det fungerer utmerket med ICE 4G+, bare 4G er litt ustabilt, men dette gjelder nok også Telia og Telenor.

Lenke til kommentar

Takk for alle innspel.

Ice er nok ikkje aktuell, sidan det ikkje er Ice-dekning der eg bur.

Eg trur at vi som bur litt utanfor allfarveg (Sogn og Fjordane) kan sjå langt etter 5G med det første uansett, så akkurat det spelar lita rolle. Dessutan er ei god 4G-tilknyting rask nok for mitt bruk.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...