akelbo Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Crimson Desert danket ut Dragon Age som det mest spennende dragespillet på The Game Awards Lenke til kommentar
Stormen64 Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 (endret) Mye bullshots her altså. Spillet ser spennende ut da. Blir nok et kjøp Endret 11. desember 2020 av Stormen64 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Dragon Age: Inquisition var dørgende kjedelig for meg. Føltes ut som at jeg spilte et single player MMO. 2 Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Litt merkelig valg a grafisk stil. Er som om verdenen er fremstilt med en litt blass fotorealisme, mens paersonene er fremstilt med et mye skarpere fotorealistisk preg slik at de virkelig står ut fra bakgrunnen. Så er det lagt på efferkter som nærmest er tegneserieaktige... Minner meg om noe fra midt på 90-tallet hvor de la animasjoner oppå fotorealistiske bakgrunner. Blir spennende å se mer av dette, men likte overhode ikke effektene eller det tilsynelatende urealistiske gameplayet med en så realistik setting. Får se hva de får til etter hvert. _ED_ Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Må nokk ha 4 stykk 3090 kort for å kunne kjøre det spillet. Lagget jo tilogmed på traileren 😂 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Er dette en remake av Lair? PS3 spillet. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 (endret) Ja, ja Bioware bar vel preg å være ferske i openworld sjangeren. Deres styrke er jo egentlig sjarmerende karakterer og tette lineære historier. Verden ble alt for tom etc. Jeg har ikke sett annet litt screenshots/cgi fra det nye. Med det gjennomtrekket som er sentralt i Bioware om dagen er ting ganske uvisst. Så må de ta noen designgrep fra sist gang ja. Tommel opp til utviklerene bak dette spillet for å prøve seg i en sjanger hvor det er langt imellom titlene. Endret 13. desember 2020 av maanemann Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Har spelt Black Desert ein god del for eit par år siden. Er det nåke Pear Abyss kan er det å lage engasjerende og vakker verden. Kan fort vise seg å være ei perle av eit spel dette. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 TazheI skrev (På 11.12.2020 den 17.14): Må nokk ha 4 stykk 3090 kort for å kunne kjøre det spillet. Lagget jo tilogmed på traileren 😂 Eller du kan kjøpe en PS5, trykke på en knapp for å starte spillet uten å måtte tenke noe mer på instillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå