Zenit Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Forresten, får du en Netopia 3351 fra NGT skal den ha innebygget 4 porters switch. Netopia 4542 har det derimot ikke. Jeg har Netopia 3351 fra NGT, og den er i hvert fall en router med bare en port. Derfor måtte jeg kjøpe en switch i tillegg. Hvor er den 4-porters switchen? Hmm.. ser ut til at du har rett, den har ikke innebygget switch. Vet at NGT sendte ut noen modeller som hadde det, må ha vel blandet sammen modellnumre Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 En router "Må" ikke ha et gitt antall porter, den kan ha 1, 2 eller 10. Det som ligger i Netopia routeren's 2 porter er 1 inngående ADSL port og en utgående ethernet LAN port. Så om det er 1 eller 2 porter, bestem selv Hvis en router har innebygget switch har ikke dette mye med den faktiske routing delen, som er det viktige. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er en grunn til at de fleste routere som selges i dag har navnet: Router med innebygget switch! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Da endte det med at jeg bestilte denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå