Arodem Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Se avdukingstraileren. Microsofts neste storspill er et nytt Perfect Dark Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Wow. Goldeneye next, så skal jeg sverge til Xbox resten av livet. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Endelig ble det bekreftet. Det har jo gått rykter rundt dette i nesten to år nå. The Initiative høres ut som et passende hjem for serien mtp. at en god del av dem tidligere var med på å reboote Tomb Raider i 2013. :) Perfect Dark til N64 var fantastisk og fremfor sin tid da det kom ut. Blir veldig spennende å se om The Initiative klarer å lage oppfølgeren som Rare aldri klarte å lage. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Ah Perfect dark var den perfekte "oppflølgeren" til Goldeneye, hadde det drit gøy i MP, med opp til 10 gutter på rommet som spilte det arcade style, vinneren beholdt kontrollren, de 3 andre måtte gi til neste gruppe, Coopen var også drit kul. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 GimleSag skrev (52 minutter siden): Wow. Goldeneye next, så skal jeg sverge til Xbox resten av livet. Goldeneye 64 vil nok aldri komme tilbake. For mange rettighetsholdere som vil ha en del av kaka. Eneste vi kan gjøre er å se dette klippet fra Rare's kansellerte nyversjon og drømme oss vekk: (1) Half Hour of GoldenEye 007 XBLA Gameplay - YouTube 2 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 (endret) Wooow, denne traileren vekket mange gode minner fra den tiden med Perfekt Dark på N64. Herlighet for et spill det var, eller rettere sagt ER. Jeg kunne lett i dag kjørt gjennom spillet og kost meg tbh. Endret 12. desember 2020 av svenka 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå