Boralis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei hvor kan jeg finne forkrommede brytere og lys (holdere) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hva med de derre på elfa, orker ikke å finne link, fordi jeg ikke holder ut menyen til elfa og med det samme ike forstår den... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 disse mener du? fine de da tror jeg bestiller en sånn selv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Var å kikka der , men klarte ikke å finne dem. De har jo en håpløs meny. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 disse mener du? fine de da tror jeg bestiller en sånn selv hehe, det var de jeg mente også, klarer ikke å finne noen ting i menyen til elfa jeg Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 er det vippebrytere du er ute etter? som nevnt har Elfa ett stort utvalg brytere. søk etter følgende produktnummer hos dem: vippebrytere: enpolte til-fra-til: 35-305-32 enpolte til-til: 35-305-16 topolte til-fra-til: 35-306-31 topolte til-til: 35-306-15 LED holdere: i metall for 3mm LED: 75-042-10 i metall for 5mm LED: 75-042-36 de har andre typer der, men de som er nevnt har jeg erfaring med, og de er prisgunstige Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 du finner trykkstrømbryterne på elektromekanikk/pneumatikk-->strømbrytere-->Trykkstrømbrytere hvis du leter etter andre strømbrytere er det bare å gå ett hakk tilbake Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) disse mener du? fine de da tror jeg bestiller en sånn selv Jepp, tusen takk for hjelpen. Har planer om å bygge et kab som skal lakkeres mattsort med forkrommede brytere/lys og griller. Går utfra at den kan brukes som startbryter på PC?? Endret 4. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Går utfra at den kan brukes som startbryter på PC?? Ja, det går hvi det er en "fra-(till)" bryter. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Bah! hvorfor er det alltid "feil på siden" hvis jeg trykker på bildet fra en link? skjer alrdi hvis jeg kommer fra elfa! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 OK, takk for hjelpen , får gjøre gjengjeld en annen gang om jeg kan. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 OK, takk for hjelpen , får gjøre gjengjeld en annen gang om jeg kan. du kunne starte med å gi meg bryteren? kunne tenkt meg en slik en jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå