1814_ Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) Hei! Jeg tok ut hdmi-kabelen fra min private stasjonære og satte den inn i jobb-pc for å kunne bruke min monitor på jobb-pc, men da jeg satt den tilbake i min stasjonære så fikk jeg opp "hdmi 1 no signal". Den stasjonære var på når jeg dro ut kabelen. Hva kan ha gått galt? Kabelen ser ut til å fortsatt være fungerende, da jeg fortsatt kan bruke den til å koble til min jobb-pc til skjermen. Endret 10. desember 2020 av 1814_ Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Mulig du må slå på ekstern skjerm igjen? Hvis du kjører Windows kan du vel finne det ved å høyreklikke på skrivebordet og se om du får valg om skjermoppsett der. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 10. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2020 oyoygard skrev (13 minutter siden): Mulig du må slå på ekstern skjerm igjen? Hvis du kjører Windows kan du vel finne det ved å høyreklikke på skrivebordet og se om du får valg om skjermoppsett der. mener du der inne? (Se scrshot) Lenke til kommentar
oyoygard Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Stemmer, det var den jeg tenkte på. Da regner jeg med at det ikke hjalp? Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 11. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2020 oyoygard skrev (6 timer siden): Stemmer, det var den jeg tenkte på. Da regner jeg med at det ikke hjalp? Jepp. Hjalp ikke. Kanskje jeg bør prøve noe annet enn hdmi, men har ikke vga eller dvi inngang på pcn. Har bare display port og hdmi 1 og 2 Lenke til kommentar
Porkcharsui Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Hei, har du prøvd innstillinger på selve ekstern skjerm? Hadde en BenQ skjerm der jeg måtte inn på settings for å få "rett" signal!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå