Richard_87 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 nå er vi i år 2004, og barebonemaskinene tar mer og mer av... men har noen av dere noen spesielle å anbefale som er en kommende barebone? linker? jeg skal kjøpe meg, men venter på en som har et godt design... og forresten, jeg har et spm til... jeg har sett noen legger noe som ligner alluminiumsfolie langs kabinettet (inni) for støydemping. blir en barebone for varm da? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 faktisk lure jeg også på om jeg skal vente med barebone kjøpet mitt. Først og fremst har jeg lyst å vente på PCI-X og Prescott støtte.. Og ikke mer LITT mer S-ATA valg Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg også venter, men jeg venter på at barebones som Asus DigiMatrix skal støtte AMD og ikke bare Intel. I slike kasser så er det jo så mye annet som er begrensende, så jeg ser det som idiotisk å sette en P4 3.2GHz HT CPU i disse boksene, når man kan kjøpe en AMD Athlon XP 2500+ for en veldig liten brøkdel av prisen. Og reell ytelsesforskjell vil være minimal. (Rimeligste alternativ på en intel-platform (Celeron) koster jo faktisk mer enn hva athlon koster!) OK, er klar over at f.eks. Shuttle har en del barebones som er generelt høy ytelse, men det er ikke de jeg går og venter på. Jeg ønsker meg en datamaskin i stua som kan stå på hele tiden og brukes til å ta opp fra tv samt spille av filmer og musikk... Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 nå er vi i år 2004, og barebonemaskinene tar mer og mer av...men har noen av dere noen spesielle å anbefale som er en kommende barebone? linker? jeg skal kjøpe meg, men venter på en som har et godt design... og forresten, jeg har et spm til... jeg har sett noen legger noe som ligner alluminiumsfolie langs kabinettet (inni) for støydemping. blir en barebone for varm da? Hva med denne da? Designmessig synes jeg denne ser veldig bra ut, selvom godt design jo er en rimelig subjektiv greie... Den er testet av Tom's hardware og The-inquirer.net. Du finner også en test av den på Hardware-test.dk Dersom du er på jakt etter en maskin for å ha i stua så kan jo HT-200 fra Kanam være et alternativ. Design som en komponent i musikkanlegget og med full ATX er du ikke begrenset til 1 evt. 2 kortplasser... Du finner sistnevnte også hos Vendur.no mvh Poul Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 R2D2 hadde et bra inlegg, men den førstnevnte har et nydelig utseende... men den har intigrert grafikkort ...så det er et stort minus!!!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har ikke de fleste barebones det da? jeg venter på MSI MEGA Pc til AMD jeg... Lenke til kommentar
R2D2 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det er jo mange av Barebone maskinene som har integrert grafikk. Nå er det jo heller ikke noe i veien for å putte inn et grafikk kort, for den har også AGP 8X kortplass. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har ikke de fleste barebones det da? jeg venter på MSI MEGA Pc til AMD jeg... Jo, mange barebones har integrert grafikkort, men mange har egen AGP sokkel også. De fleste av Shuttle sine som jeg fant hos Komplett har det, som f.eks. denne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det jeg mente var vel at de fleste hadde begge, og at jeg ikke så helt problemet? men det er vel noen som ikke har begge da Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har lest at det skal komme barebones med ekstern psu,kommer de i år? Lenke til kommentar
Placid Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Har lest at det skal komme barebones med ekstern psu,kommer de i år? Asus sin DiGiMatrix har dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå