Gå til innhold

USA vil tvinge Facebook til å kvitte seg med Whatsapp og Instagram – slik svarer Facebook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
galasb skrev (35 minutter siden):

FB er en samfunnsfiendtlig og antidemokratisk globalistorganisasjon som jobber for å innføre FN styrt teknokratisk diktatur som våre politikere kaller FN ledet verdens orden.

Det som er skjedd er at potensielle konkurrenter har rotta seg sammen for å a) få mulighet til å komme ‘inn i spillet’ og få muligheten til å tjene penger, og, b) prøve å jekke ned en motstander som er tett på eneveldende..

Det er ikke uten grunn det skjer. Det er fremdeles fritt til å lage egne konkurrerende produkter, problemet med kjempefirnaer er at de har nok på kistebunnen til å kjøpe opp utviklere for relativt små penger. Om jeg hadde laget en app som en av de store 5 ville gitt meg en milliard for ville jeg jaggu blitt frista, ja. En ting er å ha integritet, men når penga ligger på bordet blir det jaggu vanskelig å si nei.

Endret av Sandormen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja jo.. Microsoft var jo selvsikre før rettsaken på 90 tallet de også... Facebook har nå eksistert så lenge at de yngre ikke engang vurderer å lage seg profiler der. Hele plattformen vil jo før eller siden dø ut, endres eller splittes opp på noe vis. Det er jo sånn verden fungerer og har fungert i all tid. Før eller siden kommer det en konkurrent som tar alle over dit. Vent og se.

Jeg tviler på at en rettsaak for å få FB til å "gi fra seg" insta og whatsapp utgjør så mye forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...