AfterGlow Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 USA vil tvinge Facebook til å kvitte seg med Whatsapp og Instagram – slik svarer Facebook Lenke til kommentar
galasb Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 FB er en samfunnsfiendtlig og antidemokratisk globalistorganisasjon som jobber for å innføre FN styrt teknokratisk diktatur som våre politikere kaller FN ledet verdens orden. Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) galasb skrev (35 minutter siden): FB er en samfunnsfiendtlig og antidemokratisk globalistorganisasjon som jobber for å innføre FN styrt teknokratisk diktatur som våre politikere kaller FN ledet verdens orden. Det som er skjedd er at potensielle konkurrenter har rotta seg sammen for å a) få mulighet til å komme ‘inn i spillet’ og få muligheten til å tjene penger, og, b) prøve å jekke ned en motstander som er tett på eneveldende.. Det er ikke uten grunn det skjer. Det er fremdeles fritt til å lage egne konkurrerende produkter, problemet med kjempefirnaer er at de har nok på kistebunnen til å kjøpe opp utviklere for relativt små penger. Om jeg hadde laget en app som en av de store 5 ville gitt meg en milliard for ville jeg jaggu blitt frista, ja. En ting er å ha integritet, men når penga ligger på bordet blir det jaggu vanskelig å si nei. Endret 10. desember 2020 av Sandormen 5 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. desember 2020 Del Skrevet 15. desember 2020 Ja jo.. Microsoft var jo selvsikre før rettsaken på 90 tallet de også... Facebook har nå eksistert så lenge at de yngre ikke engang vurderer å lage seg profiler der. Hele plattformen vil jo før eller siden dø ut, endres eller splittes opp på noe vis. Det er jo sånn verden fungerer og har fungert i all tid. Før eller siden kommer det en konkurrent som tar alle over dit. Vent og se. Jeg tviler på at en rettsaak for å få FB til å "gi fra seg" insta og whatsapp utgjør så mye forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå