Okapi Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Har gått gjennom ymse gamle sparegriser og funnet ut at jeg har en drøy tusenlapp i kronestykker. Frister ikke veldig mye å stå ved kassa og putte på én og én mynt, men kan man fortsatt veksle inn sånt i banker? Er det en i Oslo jeg kan bruke? Tror ikke jeg har vært i en bank på 15 år. Lenke til kommentar
process Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Var en tellemaskin i kjelleren på VG bygget i Akersgata (inngang v/ coop Prix) for noen år siden. Tar naturligvis bare gyldige mynter, men der kan du få det rett inn på konto. Endret 9. desember 2020 av process Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Søk opp dine nærmeste kontorer og se hvilke av de som tilbyr produktet "Innskuddsautomat seddel og mynt". Selv hvis du ikke er DNB-kunde så bruker du automaten, får en kvittering og tar den til kassa hvor du møter en person og oppgir et kontonummer du vil ha pengene satt inn på. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2020 11 minutes ago, AnthonyEdwardS said: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Søk opp dine nærmeste kontorer og se hvilke av de som tilbyr produktet "Innskuddsautomat seddel og mynt". Selv hvis du ikke er DNB-kunde så bruker du automaten, får en kvittering og tar den til kassa hvor du møter en person og oppgir et kontonummer du vil ha pengene satt inn på. Burde kanskje prøve det, men ser ut som jeg må drøye: Quote Mandag:stengt Tirsdag:stengt Onsdag:stengt Torsdag:stengt Fredag:stengt Jammen ikke lett. 😛 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Bruk en bank du er kunde i, da alle banker tar gebyr om du setter inn penger i annen bank Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2020 5 hours ago, Dubious said: Bruk en bank du er kunde i, da alle banker tar gebyr om du setter inn penger i annen bank Det må jeg vel bare tåle, siden jeg kun bruker Sbanken. Med mindre de kan tilby sedler istedenfor bankinnskudd da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå