GolfBag Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Orddelingsfeil er en av de vanligste feilene ungdommer har i stilene sine. Og det er ikke bare ungdommer... Gamlingen jobber i Statoil og ser mye rart han også. Jeg snakka nettopp med han om dette da vi så et skilt.. Edit: Hver gang når, den gang da... Endret 6. januar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Er det noen andre enn meg som reagerer på og/å feil? Det er jo ikke akkurat lite utbredt det heller - spesielt i dagligtale! Jeg vet om minst 2 lærere på skolen som til stadighet mikser opp og/å når de snakker. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 På Jæren sier vi å for begge deler... så vi har det lett pølsa å brus Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 GeeZuZz Skrevet 06/01/2004 : 13:47 Er det noen andre enn meg som reagerer på og/å feil? Det er jo ikke akkurat lite utbredt det heller - spesielt i dagligtale! Jeg vet om minst 2 lærere på skolen som til stadighet mikser opp og/å når de snakker. Ja, jeg reagerer også på å/og feil. Synes egentlig det er småirriterende, men sånt burde man kanskje ikke irritere seg over.......? Men trangen er der, jeg liker ikke skrivefeil... Og enda verre er det med viss/hvis..........ref "Viss jeg kjøper denne........" - aaaaarrrgggggghhhhhh......det er så jeg nesten går bananas....... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Kan jo være noen som er lært opp med nynorsk det da... det finnes mange av oss... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Godt poeng, godt poeng der............... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå