GeCcO Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er det trolig at Apple kommer til å lansere g4 ipod den 6. januar på sin apple messe ? Lenke til kommentar
diss Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 På apple store er det gratis gravering på ipod'en ved kjøp frem til 6 januar.. Kanskje de forventer økt salg etter den datoen ettersom det da ikke lenger er gratis? Bare en tanke.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Svaret på det får vi nok på Macworld konferansen, under Steve Jobs keynote, Kl 18.00 norsk tid blir det vel. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Noen som har hørt noe nytt? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det har kommet ny mini-ipod! 4gb, skikkelig kul! Sjekk apple.com Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Skuffet at den ikke er mindre.. Tror jeg beholder min 15GB, ikke store forskjellen. Prisen ble dog finfin. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hadde den vært mindre, hadde den ikke hatt plass til scroll wheel'et og den store skjermen..Jeg synes den virket veldig bra jeg. Den blir nok en stor suksess, slik som den vanlige ipod'en, som er verdens mestselgende mp3 spiller. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Synes den var fryktelig stygg jeg! Available to order in the US now. Available worldwide in April Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den nye mini iPoden var en skuffelse, når det gjalt pris. Trodde den skulle koste en tusenlapp, men nida den koster ca 250 doller. Og den er ikke tilgjengelig i norge før i april. Dette var en ordentilg skuffelse. Hvem betaler ikke 500 kroner mer for 11 gb mer? Men den nye severen var grei. Men det kommer kanskje flere dubiditer fra mac. Vi får vente å se. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 15GB iPod: $299 4GB iPod mini: $249 Jeg kan ikke si noe annet enn at dette er svaret på et spørsmål ingen har stilt... Nå er ikke jeg på jakt etter en MP3-spiller, men dette var bare uforståelig. Jeg så Steve Jobs' Keynote, og publikum klappet ikke engang når han kom med prisen. Det virket som om alle tenkte det samme: HVORFOR?!? Dette er mer eller mindre et meningsløst produkt til den prisen de har satt. swanky Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Den blir nok satt ned til 199$ om ikke så lenge. Nye powermac'er kommer sannsynlighvis i slutten av denne måneden. Ryktene sier at toppmodellen vil ha en forbedret prossessor med høyere klokkefrekvens på Dual 2,4-2,6 G5. Endret 6. januar 2004 av dennis88 Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Den blir nok satt ned til 199$ om ikke så lenge.Nye powermac'er kommer sannsynlighvis i slutten av denne måneden. Ryktene sier at toppmodellen vil ha en forbedret prossessor med høyere klokkefrekvens på Dual 2,4-2,6 G5. Kanskje disse CPUene vil være basert på 0,09 mikron ? Rykter sa jo at IBM allerede hadde slike i produksjon, og at levering til Aplle ville starte i Januar. Forresten, har IPOD fargeskjerm ? Hadde ikke dette i så fall vært kult på en ny IPOD ? Lenke til kommentar
ratm Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 På apple store er det gratis gravering på ipod'en ved kjøp frem til 6 januar.. Kanskje de forventer økt salg etter den datoen ettersom det da ikke lenger er gratis? Bare en tanke.. Apple har faktisk forlenget gratis gravering frem til 27 mars... Minner nesten om Telenor ADSL kampanje.. Forlenger og forlenger tilbud om fri etablering... Hvor lenge gjorde egentlig Telenor dette??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå