AfterGlow Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Den nye utvidelsen har solgt i et vanvittig tempo, sier Activision. – World of Warcraft: Shadowlands er det raskest selgende PC-spillet noensinne Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Spillet som nekter å dø. 4 Lenke til kommentar
Username88 Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Det var ikke så bra at det gjorde noe. Carbot's wowcrafts episode 52 var spot on. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Hvilken betydning har det hvor raskt et spill har solgt? Jeg har lagt merke til at man ofte skryter av det (i mangel på andre metrics?), men jeg ser ikke helt verdien i at noe selger raskt vs sakte så lenge antallet blir det samme til slutt. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Vegard# skrev (8 timer siden): Hvilken betydning har det hvor raskt et spill har solgt?... ...jeg ser ikke helt verdien i at noe selger raskt vs sakte så lenge antallet blir det samme til slutt. Ville du heller solgt 1 stk vare per år i 100 år, med tap i verdi per år, eller 100 stk varer på en dag, alle for full verdi? Viser jo også interessen for å kjøpe spillet når folk ikke venter med å lese tester eller på forbedringer. 2 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Klart det selger raskt når det er preorder. Men det er alikevel grusimponerende, av et spill som har rundet 16 år. 1 Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Selger raskere enn noen andre spill: https://pbs.twimg.com/media/EouQTIeXEAAbUyt?format=jpg&name=large Betaler så dårlig at de ansatte gjør opprør: https://pbs.twimg.com/media/EouQT2tXYAEUpx4?format=png&name=large 1 Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) Iki skrev (16 timer siden): Ville du heller solgt 1 stk vare per år i 100 år, med tap i verdi per år, eller 100 stk varer på en dag, alle for full verdi? Viser jo også interessen for å kjøpe spillet når folk ikke venter med å lese tester eller på forbedringer. Jeg skjønner at du overdriver for å vise et poeng, men Shadowlands mister ikke verdi fra lanseringsdagen til dagen etter, og dette var altså snakk om "day one purchases". Det er i tillegg en utvidelsespakke som det ikke er noe reelt alternativ å la være å kjøpe dersom du har tenkt å fortsette å spille wow. Endret 10. desember 2020 av Vegard# Lenke til kommentar
Iki Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) Vegard# skrev (2 timer siden): Det er i tillegg en utvidelsespakke som det ikke er noe reelt alternativ å la være å kjøpe dersom du har tenkt å fortsette å spille wow. Er vel fortsatt fullstendig mulig å spille wow uten å kjøpe en eneste tilleggspakke? Endret 10. desember 2020 av Iki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå