Gå til innhold

Office 365, kurs, utdanning, sertifisering?


OnklD

Anbefalte innlegg

I min organisasjon så ser jeg, som i sikkert mange andre, at det går mer og mer over til skybaserte tjenester og Office 365 ser ut til å bli en mer og mer populær plattform fremover. 
 

Både for å lære mer selv, og for å bli mer relevant i tilfelle karriereskifte, så har jeg lett litt etter kurs eller utdanning som kan puttes på CV’en. Bruker O365 en del til daglig, og løser stort sett utfordringer på manglende kunnskap via YouTube, men «sett mange YouTube-videoer» er ikke det jeg vil sette på CV’en, og vil gjerne ha noe litt mer håndfast enn «erfaring med». 
 

Har fra før 15 studiepoeng i et emne som heter regneark og databaser, og 10 i emnet informasjonssystemer fra USN som tok for seg Word relativt grundig. Er det noen som har sett noen muligheter for O365? Sertifisering er jo selvfølgelig en mulighet, men nærmeste testsenter for meg er i Trondheim, som er ca halve landet unna. Så er hovedsakelig på utkikk etter nettbaserte løsninger. 
 

Andre som jobber med O365 eller har den type kunnskap på CV’en, og hvordan har du løst det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...