HF- Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 oophus skrev (2 timer siden): Svaret på hvorfor slikt er vanskelig å finne fra pågående prosjekter er i teksten du ikke gadd lese. For oss som ikkje er like flinke å lese som du kan du kanskje opplyse oss om pris, effektivitet effekt og kapasitet? 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 oophus skrev (2 timer siden): Svaret på hvorfor slikt er vanskelig å finne fra pågående prosjekter er i teksten du ikke gadd lese. Problemet er vel heller at jeg *leste* hva du skrev og ikke fant svar på det jeg lurte på, bare masse utenomsnakk.. Skrev du uten å tenke kanskje? Kan virke sånn. Du skrev at INGRID ble avsluttet i 2017, det bryter ganske greit med 'pågående prosjekt' gjør det ikke? Jeg forsøkte å finne ut noe om dette prosjektet men det var merkelig vanskelig. Mulig min google-fu er dårlig i dag men med €25M i støtte burde det være en sluttrapport et sted.. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 Kahuna skrev (1 time siden): Problemet er vel heller at jeg *leste* hva du skrev og ikke fant svar på det jeg lurte på, bare masse utenomsnakk.. Skrev du uten å tenke kanskje? Kan virke sånn. Du skrev at INGRID ble avsluttet i 2017, det bryter ganske greit med 'pågående prosjekt' gjør det ikke? Du tok opp temaet om INGRID prosjektet og virket forvirret hva et demoprisjekt handler om siden det prosjektet var avsluttet, som planlagt. Kahuna skrev (1 time siden): Mulig min google-fu er dårlig i dag men med €25M i støtte burde det være en sluttrapport et sted.. Vi har hatt denne diskusjonen før der du fikk link til konklusjonen. Det virker til at du elsker å spørre om kilder, mens du hater å få dem.. Lenke til kommentar
HF- Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 Kahuna skrev (15 timer siden): Problemet er vel heller at jeg *leste* hva du skrev og ikke fant svar på det jeg lurte på, bare masse utenomsnakk.. Skrev du uten å tenke kanskje? Kan virke sånn. Du skrev at INGRID ble avsluttet i 2017, det bryter ganske greit med 'pågående prosjekt' gjør det ikke? Jeg forsøkte å finne ut noe om dette prosjektet men det var merkelig vanskelig. Mulig min google-fu er dårlig i dag men med €25M i støtte burde det være en sluttrapport et sted.. Kanskje dei ikkje likte innholdet i sluttrapporten, og la den nederst i ei skuff? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 HF- skrev (13 minutter siden): Kanskje dei ikkje likte innholdet i sluttrapporten, og la den nederst i ei skuff? Ikke så mye som tyder på at de var misfornøyde med prosjektet noe sted. Kan leses mer om her: http://93.62.162.196:8080/opencms/export/sites/Anigas/Galleria_Documenti/RelazioniInterventi/28052018-Bertoncini-PtG-INGRID-StoreGo.pdf Solid-State Hydrogen lager er det nok ikke vært så mye data rundt, så dette prosjektet gav endel data på den muligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå