airguard Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Vil tru at ansatte på posten bryter rutinene hvis de lar kundene åpne pakkene,det skal nok gå som beskrevet ovenfor. Man må nok gå på folk sin ærlighet hvis man handler brukt på nett,skjønner godt at noen lar seg friste til svindel,de fleste jeg har hanlet med betaler forskudd uten og mukke neida, vær litt kreativ og sjekk pakka for bulker osv. (det er alltid det på pakker) Si da at du vil åpne og sjekke før du betaler og det (i mitt tilfelle) gjør de hvis du har tid til og vente. Endret 21. januar 2004 av airguard Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kan dere ikke oppdatere her da? Hva skjedde? Fikk du gjøvik gutten noen pakke? Prøvde linken dere sa først i tråden, men kom ikke opp noe! Jeg er også fra gjøvik forresten mvh Marius Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Kan dere ikke oppdatere her da? Hva skjedde?Fikk du gjøvik gutten noen pakke? Prøvde linken dere sa først i tråden, men kom ikke opp noe! Jeg er også fra gjøvik forresten mvh Marius h Har kanskje ikke så lyst og si hvis han ble lurt Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 neida, vær litt kreativ og sjekk pakka for bulker osv. (det er alltid det på pakker)Si da at du vil åpne og sjekke før du betaler og det (i mitt tilfelle) gjør de hvis du har tid til og vente. Greit nok og sjekke bulker på pakken,her får du nok ikke åpne før det er betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå