enemigo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ligger i brukt-basen her. Hvis dette er med kvittering må det være årets kjøp, og det er 4 jan i dag! Er ikke jeg som selger maskina, har ikke peiling på hvem som gjør det heller. Men har du noe 1000lapper til overs så kjøp den. K Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 lukter muffens synes jeg Lenke til kommentar
vickers Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Han skriver jo ikke hvor mye over 5000,- han skal ha. Så det trenger jo ikke bli så billig da. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Han skriver jo ikke hvor mye over 5000,- han skal ha. Så det trenger jo ikke bli så billig da. Du har rett. Han skriver også at den skal selges fort, så det er ikke sikkert det trenger bli så mye over... K Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noen som vet kordan en maskin som denne ville fungere i Photoshop, Premiere o.l?? Er det Firewire på disse?? Kraftig nok til å klippe film på?? Blir 14" for lite?? Det er vel vanlig i denne klassen??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Litt lite ram for Premiere, men Photoshop og de fleste Adobe's skrive- og bildeprogrammer går greit (i motsetning til visse måtte mene). Det var en ting jeg ikke helt forstod: Praktfull 14,1-tommers XGA og SXGA+-skjerm med høy oppløsning (TFT) Hva ska det bety? Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Skjønte ikkje helt den eg heller... Betyr det at det er SXGA eller XGA skjerm?? Er det et problem med garanti å sette inn ekstra minne o.l?? (har ikkje peiling.. ) Kor stor harddisk er det i disse?? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Får ikke tak på selgeren på telefon... Kjipt, da jeg kunne kjøpt den for ganske mye mer enn 5000, og ganske kjapt... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 4. januar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
ToFFe Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den har blitt solgt nå..var med garanti og kvittering! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hmmm dette......les selv. http://www.bt.no/lokalt/bergen/article221323 Edit: ok nevermind. Endret 4. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hva ble prisen da? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei. Det som lukter vont er som oftest det! Jeg ble lurt på finn.no for 7500.- 2500.- for en telefon 5000.- for en bærbar pc Anmelte saken og det viste seg at han hadde lurt 5 forskjellig e prsoner for til sammen 22000.- I samme politi distrikt sa han etterforskeren at en annen fyr hadde svindlet for 70.000.- før han ble oppdaget. Mannen/gutten som svindlet meg hadde hotmail adresse som i denne anonnsen,,jeg for min del kommer ikke til og handle her eller på finn.no mere,på qxl kan man forsikre seg på en måte så der har jeg handlet i ettertid. Pengene som jeg ble svindlet fo kan jeg vel bar se langt etter Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ,på qxl kan man forsikre seg på en måte så der har jeg handlet i ettertid. Du må gjerne tro at du er sikrere på ved handel hos QXL, men det er du ikke. Tapte 8k der selv. Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Shit! Bare kjeltringa ute å går rundt omkring (Nesten) Vet ikke hva man skal tru mere,har afal bestent at ingen handel med hotmail adresser og store summer. Lenke til kommentar
ToFFe Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Brukte dere forskuddsbetaling da dere ble lurt eller? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Brukte dere forskuddsbetaling da dere ble lurt eller? Prøv og kjøpe noe hos meg uten å betale forskuddsvis... Lenke til kommentar
ToFFe Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg betaler ikke forskudd når det er snakk om mer enn 2500kr hvis det ikke er veldig trygt..noen som har 500 positive tilbakemeldinger på qxl går det jo bra med, men ellers styrer jeg unna. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg betaler ikke forskudd når det er snakk om mer enn 2500kr hvis det ikke er veldig trygt..noen som har 500 positive tilbakemeldinger på qxl går det jo bra med, men ellers styrer jeg unna. Enig med deg der, ja ! det er klart hvis noen har 40-50> bare positive på QXL så er det ganske trygd å handle der.. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vel, jeg har ikke hatt større problem med å kreve forskuddsbetaling av folk, men jeg har vært medlem siden 2000, og bare positive karakterer, men ikke så MANGE karakterer bare. Er vel kommet til 14 positive nå... Jeg handler vanligvis ikke av noen med ingen karakterer/som er helt ny bruker på QXL.no, og til vanlig så foretar jeg grundige undersøkelser før jeg forhåndsbetaler til noen. QXL underletter dette arbeidet noe Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
ToFFe Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Laptopen gikk forresten for 6000 +frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå