Boralis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 OK, nå har jeg solgt den ene pentiumen og har planer om en ny maskin , men må si jeg er veldig usikker for å si det mildt. Skal jeg kjøpe en A64 nå eller vente til 939 kommer eller skal jeg vente på prescott. Det skal ikke vere enkelt, nei Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Personlig ville jeg ventet til socket 939 kom, men klarer du ikke å vente, anbefales jo A64. Men de kan vel ikke klokkes så mye(som jeg vet du liker) Endret 4. januar 2004 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kjøp en A64 nå. Du har jo utalt tidligere at du vil overklokke den på hobby basis, og ikke er som litt hobby overklokking Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) OK, nå har jeg solgt den ene pentiumen og har planer om en ny maskin , men må si jeg er veldig usikker for å si det mildt.Skal jeg kjøpe en A64 nå eller vente til 939 kommer eller skal jeg vente på prescott. Det skal ikke vere enkelt, nei jeg også sitter akkurat nå veldig fast her, lurer på og gå for A64 nå. men på en annen side så kommer jo socket 939 til vår/sommer parten! jeg tror jeg skal prøve og vente ihvertfall.... det spåest visst også at A64 4200+ vil komme iløpet av 2004!....også kommer jo noe som heter PCI-ekspress også rundt vår/sommer tider, og ny grafikkbrikke skal vist også komme, og denne skal vist være dobbelt så god som Raedon 9800pro!men ingen ting av dette kan jeg med sikkerthet fortelle, dette er kun ifølge hardware. når det gjelder overklokking, så har de her på hardware kjørt A64 3200+ på 2205mhz (tilsvarene A64 xp3400+). men det går sikkert ann og nå høyere, siden du er så Flink til og overklokke. Endret 4. januar 2004 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vente på Prescott, vente på Prescott, vente p......... Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Sit på gjerde en liten stund til! -pci express -r420 -nv40 -prescot -socket 939 Lenke til kommentar
v0id Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg ser egentlig ikke problemet. Bare kjøp en A64 nå, og behold den til 939 kommer. Når 939 er passe etablert på markedet, selger du A64-maskinen. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvem selger du forresten maskinene til.........? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Selger ikke maskinen , bare en cpu 3,2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Snekker'n. Personlig ser jeg at du kjøper en A64 3000+ og importerer et ECS SIS 755-2 hovedkort og finner en ram type som passer. Deretter ser du hvor høyt du klarer å klokke den med luftkjøling så den kjører stabilt og selger HK, CPU/Kjøler, RAM til meg for demo pris Hmm, måtte vel være en interessant utfordring? Endret 4. januar 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Snekker'n. Personlig ser jeg at du kjøper en A64 3000+ og importerer et ECS SIS 755-2 hovedkort og finner en ram type som passer. Deretter ser du hvor høyt du klarer å klokke den med luftkjøling så den kjører stabilt og selger HK, CPU/Kjøler, RAM til meg for demo pris Hmm, måtte vel være en interessant utfordring? jasså du prøver deg på den... dårlig folkeskikk og utnytte folk vettu. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) kjøpte meg en a64 3000 system og regner med at det holder til høsten. Har beholdt mitt "gamle" p4 system da jeg skal ha en prescott også. Blir nok en "billig" prescott ala 2000-2500kr klassen. (har et ASUS P4P800 DL kort som vistnok skal kunne gå med denne) En kan jo ellers vente seg ihjæl i denne bransjen Endret 4. januar 2004 av airguard Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 En kan jo ellers vente seg ihjæl i denne bransjen Hehe det har du helt rett i ! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) OK, mulig jeg går for en A64 3000 da så selger jeg den bare senere, har også alt klart for test av prescott når den kommer. Men hvilket hk skal jeg kjøpe til den. Endret 4. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Spør du oss om dette Snekker'n, jeg trodde det var alle oss andre som pleide å spørre deg om tips jeg? Vi skal være glade for at det er mye nytt og spennende som kommer i nærmeste fremtid. En ulempe er dog at de fleste CPUene ikke kan benyttes i samme hovedkort. Det gjør oppgraderinger unødvendig dyrt (man må kjøpe minst nytt HK sammen med CPU). Lenke til kommentar
airguard Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 OK, mulig jeg går for en A64 3000 da så selger jeg den bare senere, har også alt klart for test av prescott når den kommer. Men hvilket hk skal jeg kjøpe til den. mente jeg hadde lest at Asus p4p-800 deluxe kunne brukes sammen med prescott eller tar jeg feil ? Håper jeg slipper enda ett nytt hovedkort Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jepp jeg spør da jeg har null og niks erfaring med A64, dette er mitt første eksemplar men trolig ikke det siste. Jeg mente selvfølgelig HK til A64 Endret 4. januar 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
airguard Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg kjøpte meg dette: http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=491 og er veldig fornøyd. Men jeg ser at mange tester kårer msi til vinner.(her er det små marginer da) smak og behag, jeg hadde bare lyst til og teste et merke jeg ikke har brukt før og ble gledelig overasket. Endret 4. januar 2004 av airguard Lenke til kommentar
airguard Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) dobbelpost Endret 4. januar 2004 av airguard Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kjøpte meg dette:http://www.hwb.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=491 og er veldig fornøyd. Men jeg ser at mange tester kårer msi til vinner. smak og behag, jeg hadde bare lyst til og teste et merke jeg ikke har brukt før og ble gledelig overasket. Hmmm, får se litt nermere på det, kunne vert morro å prøvd et merke som jeg ikke har hatt før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå