erlber Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 HP 935 er det noen som har gode erfaringer med dette? Jeg vurderer å kjøpe det... Pris elkjøp: 2995,- Pris flexi-data: 4220,- Jeg har nesten alltid landet hos flexi når det gjelder kjøp av datautstyr, men nå har jeg lært at det kan lønne seg å sjekke flere steder.... Bra at elkjøp faktisk av og til holder det de lover om lave priser... Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er den på tilbud hos elkjøp? Og dessuten må du ta med i beregningen at elkjøp er en vanvittig stor kjede og kjøper inn svære lass av hver vare, og dermed får det mye billigere enn for eksempel Flexi Data. Elkjøp selger faktisk med litt tap når de har ekstreme tilbud, dette er for å trekke kunder til butikken. Noen komponenter vil du kanskje finne billigere hos elkjøp o.l, men i gjennomsnitt vil Flexi Data være billigst (det er ihvertfall min teori). Lenke til kommentar
erlber Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 expert har samme pris som elkjøp Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 expert har samme pris som elkjøp Lefdal og Elkjøp har samme eiere (Dixon fra England) så ikke så rart de har samme pris. De har faktisk samme pris på veldig mye Lenke til kommentar
cpy Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Så har jo selfvølgelig ikke Elkjøp varen inne heller. Telebutikken.no har det for 2890,- selger kun med docking tot 3457.- Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Expert selger også HP 935 til 2999,- De har dessuten en ordning med at du får 64 MB minnekort inkludert. Slik er det i hvertfall i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå