Pilseboben Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg prøver å patche MOHAA, men jeg får beskjed om at patch programet ikke finner den versionen.... jeg har prøvd alle tre.. (greit.. det er en kopi, men må vel kunne patche kopien også?) Hjelp :?: Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hva mener du med kopi ? Er det en pirat versjon du har (fy) så sier det seg selv at du får problemer med å offisielle patcher. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 12:45, JauDa skrev:Hva mener du med kopi ? Er det en pirat versjon du har (fy) så sier det seg selv at du får problemer med å offisielle patcher. ehh... nei, det er ikke en pirat vers, men kopi av en kompis.... har ikke lagt inn crack eller noe, men jeg MÅ ha det for å få spilt.... er d noen vei rundt dette problemet? Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 JEg fikk det til :smile: fant en .reg fil på http://www.gamecopyworld.com, la inn den, kjørte us patchen og la inn ei fixa .exe fil, så var det i orden :smile: Lenke til kommentar
mrhenrix Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Du må kopiere den inn i riktig mappe før du kjører den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå