Spaz Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Den klumsete lillebroren min klarte å knekke det ene festet på hodetelefonene mine Jeg kjøpte Koss Pro 3AA hos Databutikken for ca. 2 uker siden. Vet at det er drittbutikk, men fant ingen andre webshop'er som hadde disse. Har ikke lyst til å sende de tilbake til "gatabutikken", pga. den dårlige returbehandligen. Hvis jeg har forstått riktig er det livstidsgaranti på Koss sine hodetelefoner. Får jeg nye eller blir de sendt inn til reparasjon? Er det noen butikker i Oslo som har/ fører Koss Pro 3AA? Fint hvis dere kunne hjelpe meg litt. Har lyst til å banke dritten ut av bruttern akkurat nå Endret 4. januar 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kjøpte også mine Koss hos en nettbutikk og da de ble ødelagt gadd jeg ikke å drive å sende på de. Jeg gikk derfor til nermeste butikk som solgte slike hodetelefoner og sprurte om jeg fikk byttet de. Det gikk helt fint Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Mitt tips til deg er å finne en passende planke, og deretter slå livskiten ut av broren din. Deretter sjekkr du ut Koss sine hjemmesider og leser litt om garanti. Er ikke så altfor vanskelig. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har nå sendt mail til Koss' kundesenter, men det vil vel sikkert at jeg sendet de inn til reparasjon. Greit nok det, men hadde vært best å gå til en butikk og bytte inn i nytt sett. Eneste problemet er at jeg ikke vet om noen butikker i Oslo-området som selger Pro 3A Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du kan jo høre med 1001watt. De selger i allefall Koss hodetelefoner! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Vel for å si det sånn, KOSS har livstidsgaranti. uansett hva som skulle skje med headsettet så skal KOSS reparere/gi deg nytt headset. Jeg har et portapro headset fra KOSS som ble ødelagt ("klokka" ble regelrett most under noen som satt seg i sofaen). Jeg var/ble livredd fordi det er jo forsåvidt et dyrt headset, så jeg sprang ned på Free record shop (ikke der jeg hadde kjøpt headsettet), og de sendte det inn til koss for meg bedre kundeservice får du ikke Lenke til kommentar
cof Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Da ledningen på mine porta pro sprakk/morknet fikk jeg beskjed av siba at jeg måtte sende dem inn til afu , etter en stund fikk jeg et par nye porta proer i posten etter litt mailing med afu. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har fått meg noen koss hode telefoner(koss ksc 55).Må man registrere seg for at livsgarantien(lifetime warranty) skal gjelde. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Må man registrere seg for at livsgarantien(lifetime warranty) skal gjelde. Nei Lenke til kommentar
thingul Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kjøpte mitt første portapro i 1998, har siden ødelagt minst 5 stk hehe men det er bare å stikke innom en butikk som fører de så sender de det inn for deg eller hvis du er heldig får du ett helt nytt med den gang Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Du kan jo høre med 1001watt.De selger i allefall Koss hodetelefoner! Jeg leverte inn hodetelefonene til 1001watt i går. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå