Evil-Duck Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 (endret) For å spre litt julestemning på diskusjon tenkte jeg å opprette en tråd hvor jeg og muligens flere kan tilby å lage til juleavatarer ved å redigere på en Nisselue på deres eksisterende eller nye avatar. For de som ønsker å bruke denne tjenesten vil det selvfølgelig være obligatorisk å dele sin juleavatar i tråden her 🎅 Post gjerne et litt høyere oppløst bilde av din avatar så tar jeg unna det jeg kan, andre er og selvfølgelig hjertelig velkomne til å hjelpe til å redigere avatarer 🎅 Endret 7. desember 2020 av Evil-Duck Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Takk. Nå var det ikke så veldig mye blest om saken. Kanskje det ikke er så mange juleluer å ta av, så jeg tenker å løse saken. Her - bare forsyn dere, det er mange flere der luene kommer fra 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 (endret) Flytter over 2 innlegg herfra til del din juleavatar-tråden Endret 9. desember 2020 av GiaMahan Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. desember 2020 Del Skrevet 10. desember 2020 geir__hk skrev (På 8.12.2020 den 20.42): Her - bare forsyn dere, det er mange flere der luene kommer fra Hvor er Willy? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 11. desember 2020 Del Skrevet 11. desember 2020 (endret) 18 hours ago, PaladinNO said: Hvor er Willy? Hvem av dem? Det er luene som det begynner å bli vanskelig å få tak i. Hint - prøv å finne den røde lua Endret 11. desember 2020 av geir__hk 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 (endret) Begynner å se noen av årets nisselueavatarer, men jeg finner ingen 2022 tråd... Lagde nettopp denne - er den tillatt å bruke som avatar for resten av året / til annen avtalt dato? Må nok skalere / "rundifisere" bildet til å passe til hva som blir en auto-rund avatar. Eneste måten å bekrefte skalaen er å teste på forumet, men siste gang jeg gjorde det med en .gif fikk jeg 2 moderatorer på nakken innen 5 minutter så tenkte jeg skulle spørre om tillatelse på forhånd denne gangen. Endret 28. november 2022 av PaladinNO Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Animerte gif-er er per i dag ikke lov til å bruke, men ellers er det fritt frem når det gjelder julete avatarer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Da var min juleavatar på plass Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. november 2022 Del Skrevet 28. november 2022 Avventer nok litt med min, er ikke jul før tidligst 1. Desember 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå