tha_lode Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg bruker et program (Protools) som trenger engelsk tastatur for at shortcuts skal fungere skikkelig. Finnes det en måte å få Windows 10 til å skifte automagisk når jeg starter programmet? Så jeg slipper å huske på å skifte manuelt. Shortcuten til windows fungerer heller ikke ettersom Protools kupper alle funksjonstaster. Jeg har satt på så det er mulig å ha forskjellig tastatur i de forskjellige programmene, men det glemmes så fort programmet stenges. Ilandsproblem? Ja visst. Men det hadde gjort livet mitt 0.3% bedre å få fikset på dette. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg tror du skal kunne løse dette med Autohotkey. Et tips her er at du óg kan bruke scriptet til å starte opp programmet, og at du slik sett slipper å måtte starte to snarveier/programmer etter hverandre. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 tha_lode skrev (På 7.12.2020 den 13.03): Jeg har satt på så det er mulig å ha forskjellig tastatur i de forskjellige programmene Innstillinger -> Enheter -> Skriving -> Avanserte tastaturinnstillinger -> La meg bruke ulike inndatametoder for hvert appvindu ? Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 10. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2020 geir__hk: Takk. Skal sjekkes ut. mobile999: Har satt på den innstillingen, men den glemmes hver gang programmet avsluttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå