Jente Oslo Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Hei, jeg har en wv new beetle 2003 modell, som plutselig ikke vil starte. Jeg kjørte den tur-retur oslo-sandefjord uten noe problem i går og stoppet den etter å ha parkert bilen. Jeg skulle flytte bilen bare litt til fremover og da ville den ikke starte. Når jeg prøver å starte bilen nå, lyser lamper som vanlig og motoren tenner såvidt før den dør igjen med en gang. Jeg har prøvd å pumpe på gass pedalen samtidig når jeg prøver å starte den. De fleste gangene tenner ikke motoren i det hele tatt og jeg hører bare startern i tenninga som går. Har hatt et lignende problem med bilen for et år siden, da var det et løst relé. men da tente ikke motoren i det hele tatt slik den gjør innimellom nå. Noen som har noen tanker om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Bensin? I såfall så er bensinpumpa en het kandidat. Lenke til kommentar
Jente Oslo Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Ja, det er bensin motor. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 57 minutes ago, Jente Oslo said: Ja, det er bensin motor. Han tenkte på om motoren får bensin, altså om pumpa i tanken virker eller om det ikke kommer bensin frem til motoren. Hva som kan være galt er vanskelig å si uten å ha bilen foran seg. Enkleste er nok å levere bilen til et verksted for å få tatt en diagnose. Kan være alt i fra problemer med bensintilførsel til startsperren som feiler og den ikke gjenkjenner nøkkelen slik at bilen kun sviver i 5 sekunder før den dør igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå