Avensis2000 Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Jeg har fått digitalisert noen gamle videokassetter. Ikke vgs men slike små kassetter vi brukte i videokameraer på 90 tallet. Filmene som er ferdig digitalisert går i dobbel hastighet, dette gjelder både lyd og bilde. Virker nesten som de er tatt opp i longplay men tror ikke det er tilfelle. Noe som går vært borti det samme som evt. har en løsning på problemet ? Skulle gjerne sett på minnene i litt roligere tempo. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. desember 2020 Del Skrevet 7. desember 2020 Du bør nevne hva slags utstyr og programvare du brukte. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Ikke en permanent løsning, men hvis du bruker VLC mediaplayer, kan du endre hastigheten både opp og ned. 1 Lenke til kommentar
Avensis2000 Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2020 Jeg har ikke digitalisert dem selv så jeg vet ikke hva slags utstyr som ble benyttet Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. desember 2020 Del Skrevet 8. desember 2020 Høres ut som et LP-opptak som har blitt digitalisert som SP. Med program som f.eks. VirtualDub kunne du bare satt ny hastighet på filene men tror ikke det programmet fungerer på moderne videoformater. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2022 Del Skrevet 18. februar 2022 DaVinci Resolve har mulighet for å endre på hastighet på lyd / film men det er ganske omfattende program så kan være litt voldsomt å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå