THEengine Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 noen som har peiling på hvorfor den meldingen kommer opp 5 ganger til dagen? eneste eg kan jøre er å reboote noen ganger kan eg såvift starte pc en uten at den spretter opp med en gang eg komer i windows. pliis jelp! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Den kommer fordi du bruker Windows. Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 se om du finner noe her.... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=178299&hl= Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Noen som kan komme med noe mer saklig? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du bør kjøre en minne-test , eller prøve med en annen ram-brikke å se om du får samme feil. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kjør mem86 og sjekk om det er minnet. Søk etter det på google Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 skal prøve det Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 har testa mem86 i 17 timer nå fikk alle ca 20 pass 0 errors er det ikkje minnet da? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 -Gå inn i kontrollpanel -Gå inn i systeminnstillingene -Velg Avansert-fliken -På engelsk heter den knappen du skal trykke på "Startup & recovery" (den tredje, "Settings") -Fjern alle haker på det nederste feltet. -Klikk ok og alt skal være i orden! (Forhåpentligvis ) Lenke til kommentar
consilium Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg forutsetter at du bruker Windows XP eller 2000. Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 jort det nå etter som eg fatta det burde jo det fungere så lenge ingen ting går i stykker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå